tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۴
رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: این استان بزرگترین تولیدکننده کشاورزی و قطب کشاورزی با ۱۷,۸ میلیون تن انواع محصولات و تولیدات کشاورزی در کشور است که معادل ۱۴ درصد تولیدات و محصولات کشاورزی کل کشور به حساب می آید.
خدارحم امیری زاده شامگاه شنبه در حاشیه افتتاح دهمین نمایشگاه کشاورزی، نهاده ها، تجهیزات آبیاری، لوازم باغبانی و گلخانه ای، دام و طیور و آبزیان و داروهای دامپزشکی و صنایع وابسته در خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه به لحاظ جایگاه بالای خوزستان در کشاورزی در کشور و سهم استان در تامین امنیت پایدار غذایی بسیار مهم است و برای کارشناسان، کشاورزان و بهره برداران اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: ۷۵ تولید کننده از ۱۳ استان در دهمین نمایشگاه کشاورزی، نهاده ها، تجهیزات آبیاری، لوازم باغبانی و گلخانه ای، دام و طیور و آبزیان و داروهای دامپزشکی و صنایع وابسته در خوزستان حضور دارند که ۱۳ تولید کننده از خوزستان هستند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان تصریح کرد: آخرین دستاوردها و پیشرفت های علمی تولید کنندگان در این نمایشگاه در معرض دید عموم، علاقه مندان و کشاورزان قرار گرفته و استقبال بسیار خوبی از این نمایشگاه شده است.

امیری زاده گفت: امیدواریم بهره برداران و کارشناسان سر فرصت و با حوصله از این نمایشگاه دیدن و نیازهای خود را از این نمایشگاه تأمین و با تولیدکنندگان وارد مذاکره شوند.

وی ادامه داد: از شرکت های دانش بنیان و تولیدکنندگان بسیار مطرح و خوبی که محصولات و تولیدات خود را در این نمایشگاه عرضه کرده اند می خواهیم نمایندگی های خود را در استان دایر کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: این استان  بزرگترین تولیدکننده کشاورزی و قطب کشاورزی با ۱۷,۸ میلیون تن انواع محصولات و تولیدات کشاورزی در کشور است که معادل ۱۴ درصد تولیدات و محصولات کشاورزی کل کشور به حساب می آید.

امیری زاده گفت: در زمینه کالاهای اساسی خوزستان حرف اول را در کشور می زند و همچنین در زمینه موضوعات مرتبط با نمایشگاه سهم قابل توجهی دارد.

به گزارش خبرنگار ما، دهمین نمایشگاه کشاورزی، نهاده ها، تجهیزات آبیاری، لوازم باغبانی و گلخانه ای، دام و طیور و آبزیان و داروهای دامپزشکی و صنایع وابسته در خوزستان از امروز پنجشنبه ۵ اسفندماه تا یکشنبه هشتم اسفند ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۵ ظهر تا ۲۱ شب میزبان علاقه مندان به کشاورزی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز واقع در کیانپارس است.
نام:
ایمیل:
* نظر: