tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر اهواز از سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز ، آقای احمد سراج عضو شورای اسلامی شهر اهواز در این بازدید که با حضور آقای اسماعیل آخوند شوشتری ، مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز صورت گرفت از زحمات  کارکنان سازمان خدمات موتوری و نقش ارزنده آنها در مدیریت بحران  جمع آوری پسماندهای منطقه 6 شهرداری اهواز تشکر کرد.

در این بازدید آقای سراج با حضور در سایت اجرایی سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز از نزدیک در جریان اقدامات و برنامه های سازمان خدمات موتوری  در رابطه با تعمیر و تجهیز ناوگان خودرویی قرار گرفت.

در ادامه این بازدید، مدیر عامل سازمان خدمات موتوری ضمن تشکر از حضور آقای سراج ، از اهتمام ویژه شهردار اهواز و اعضای شورای اسلامی شهر اهواز به  تقویت و توانمند سازی سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز تقدیر نمود.

شوشتری افزود :طی مدت کوتاه توانسته ایم خودروهای نقص فنی که  چندین سال بدون استفاده مانده بودند را بازسازی و تعمیر نماییم و آنها را به چرخه خدمات رسانی شهری بازگردانیم.

مدیر عامل  بیان کرد: تقویت و توسعه ناوگان خودوریی سازمان خدمات موتوری به عنوان هدف اول به صورت جدی در حال پیگیری است و ان شاالله در سال جدید شاهد امکانات و توان بیشتر سازمان در خدمات رسانی شهری خواهیم بود.

پس از این بازدید ، آقای سراج به همراه مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز  با حضور در محله گلدشت، خدمات رسانی سازمان  به این محله را به صورت میدانی مشاهده کردند.

در این بازدید میدانی آقای شوشتری اظهار کرد :سازمان بر اساس اعلام نیاز منطقه 6 ، با اعزام گریدر و مکنده اقدام نموده است و خوشبختانه پاکسازی در محله به نحو مطلوب در حال انجام است.

شوشتری در پایان اظهار داشت: سازمان خدمات موتوری به عنوان سازمان پشتیبان شهرداری اهواز توانمندی لازم برای تامین ماشین آلات شهرداری اهواز را به دست آورده است و مستعد خدمات رسانی در این زمینه است.






نام:
ایمیل:
* نظر: