tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۵
برترین های هفته ششم مسابقات اسب دوانی کشور در اهواز معرفی شدند.

حسین برون رییس هیات سوارکاری خوزستان اظهارکرد: هفته ششم مسابقات اسب دوانی کشور امروز ۲۹ بهمن ماه با حضور مهدی ختار دبیر کل فدراسیون، حکیم ایگدر معاون اسبدوانی فدراسیون و نصیریی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در اهواز برگزار شد.

وی با بیان این که مسابقات در کورس اول تا سوم در مسافت ۱۴۰۰ متر و کورس های چهارم تا ششم در مسافت ۱۸۰۰ متر برگزار شد، گفت: در کورس اول بنیتا خاکسار، یاقوت میر تفت و آسیا ون بوی، در کورس دوم پولادشاه سرابتلخ، پاتریک بابا حسنی و پلنگ لرستان و در کورس سوم بیداد پارسه، انشان بختیاری و مختار مطلق، مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

رییس هیات سوارکاری خوزستان عنوان کرد: در کورس چهارم باده باران، برنا رجبی و یوزپلنگ بامیان، در کورس پنجم پنج تیر مدائن، برایان محمودی و پیربابا سردار و در کورس ششم الکس اتابک، بوگاتی جونیور و پرسپولیس دانیالی نیز به ترتیب عنوان های اول تا سوم را به دست آوردند.

وی بیان کرد: مسابقات با انجام دو هفته دیگر به پایان می رسد که خوشبختانه در شش هفته انجام شده رقابت ها در سطح کیفی بسیار خوب و مطلوبی برگزار شده است. همچنین جا دارد از حمایت ها و توجه فدراسیون و حضور اعضای فدراسیون در اهواز قدردانی کنم. مطمئنا حضور آن ها در اهواز در ایجاد انگیزه در علاقه مندان به این رشته تاثیر بسیاری دارد.

 

پایان هفته ششم مسابقات اسب دوانی کشور در اهواز

منبع: ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر: