tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۴۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۶
نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی ، اندیکا ، هفتکل در مجلس:
عضو کمیسیون انرژی و نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا، هفتکل در مجلس به اتقاق هیات همراه از محل پروژه احداث بزرگترین مجتمع خدمات رفاهی و گردشگری کشور در جاده اهواز هفتکل به باغملک بازدید کرد.

علیرضا ورناصری با تقدیر از جسارت ؛ شهامت و ابتکار  عمل جوان خوش فکر و خوش آتیه (علی افراشته)به عنوان سرمایه گذار این پروژه بزرگ خدماتی، رفاهی و گردشگری گفت: استان خوزستان  به سرمایه گذارانی مثل مهندس  افراشته جسور و خوش فکر نیاز دارد تا بتواند مسیر توسعه و آبادانی و پیشرفت را با شتاب بیشتری بپیماید.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: من به عنوان خادم و نماینده مردم ؛ دست آقای افراشته و دیگر سرمایه گذاران ساعی و خلاق را می بوسم و مجددا از ایشان بدلیل داشتن انگیزه والا و الهی خدمت به مردم منطقه و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان این خطه شهید پرور و ولایتمدار تقدیر و تشکر می‌ کنم.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی  گفت: تمامی زیرساخت ها و امکانات و پتانسیل این منطقه باید در اختیار رونق تولید؛ ارائه خدمات و ایجاد اشتغال قرار گیرد و در این راستا به عنوان خادم این مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم کرد.

این نماینده مجلس انقلابی یازدهم با اشاره به سخنان  فرماندار هفتکل در مراسم ‌کلنگ زنی بزرگترین مجتمع خدمات رفاهی و گردشگری کشور که در تاریخ ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ برگزار شد ، افزود: از طرف خود و سایر مسئولان این منطقه و استان اعلام آمادگی کامل  را در جهت به ثمرنشستن این پروژه پرخیر و برکت و عام المنفعه اعلام می داریم.

17809c65-ddab-408a-8a71-ba88c1249f86

وی تصریح کرد : از سرمایه گذار این پروژه عظیم و موثر در ایجاد اشتغال و توسعه پایدار حمایت های ویژه و لازم خواهد شد تا انگیزه ای  شود برای سایر سرمایه گذاران بومی که انها نیز در این عرصه ورود پیدا کنند.

نماینده  مردم مسجدسلیمان،  لالی ، اندیکا ، هفتکل در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به ضرورت اعتماد به فرزندان منطقه ، افزود: به اقای افراشته سرمایه گذار جوان و عزیز توصیه میکنم برای اجرای این پروژه به سرمایه های انسانی و استعدادها و توانمندی های چوانان تحصیل کرده و پای کار همین منطقه اعتماد کند و کار را از صفر تا صد به آنان بسپارد.  مطمئنا دلسوزی و مجاهدت آنان دو مولفه مهم در پیشبرد این پروژه خواهد بود.

ورناصری با اشاره به  ضرورت  توجه به المان های فرهنگی منطقه ، تاکید کرد : این کار صبغه ی فرهنگی دارد و از ویژگی مهمان نوازی خوزستانی ها سرچشمه می گیرد ، ما باید بتوانیم اِلِمان های فرهنگی منطقه را هم  با بکارگیری شیوه های مناسب  و مدرن به شهروندانی که از اقصی نقاط کشور به این منطقه ورود پیدا می کنند معرفی کنیم تا با هویت تاریخی و حماسی این خطه بیشتر آشنایی پیدا کنند.

29a7a181-5e3e-4aaa-b147-e5eabfa04c4b

این عضو قوه قانونگذاری کشور با اشاره به مسئولیت ستگبن سرمایه گذار این پروژه ، ادامه داد : از سرمایه‌ گذار  جوان این پروژه  استدعا دارم توجه ویژه ای به این توصیه ها داشته باشند.

نماینده  مردم مسجدسلیمان،  لالی ، اندیکا ، هفتکل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط منطقه شمال خوزستان ،  اظهار داشت :  پست امداد هوایی شمال استان  خوزستان در مسجدسلیمان مجوز گرفته و ۲ فروند بالگرد  در منطقه استقرار خواهد یافت. همچنین در روزهای  آینده کادر درمان و کادر پرواز در منطقه حضور مستمر خواهند داشت.

ورناصری در پایان با اشاره به حرکت سرمایه گذار در مسیر پیش رو گفت : ان شاالله شما دروازه ی ورود این تفکر و خط شکن  به استان خوزستان باشید و این دریچه را به روی مردم بازکنید و ما هم به شما اعتماد داریم، چرا که مردم این منطقه شایسته خدماتی  خیلی بیش از این هستند.

گفتنی است ؛ در این بازدید ،  فرماندار هفتکل ، شهردار هفتکل ، اعضای محترم شورای شهر هفتکل

روسای ادارات شهرستان هفتکل و جمعی از بزرگان مناطق ایذه؛ باغملک و هفتکل  حضور داشتند.

8abb8291-9e5c-4a5e-b01b-377087353fd0

نام:
ایمیل:
* نظر: