tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
شبیب جویجری، نماینده اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت عالم ربانی و انقلابی آیت الله سید خضر موسوی (آلبوشوکه) را تسلیت گفت.

متن پیام این نماینده مجلس به شرح زیر است:

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

 

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ

بر رحلت عالم ربانی و مجاهد نستوه استاد گرانقدر آیت الله حاج سید خضر موسوی موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

آیت الله سید خضر موسوی «رحمة الله علیه» عمر گرانمایه خویش را صرف تعلیم و تربیت طلاب و فضلای حوزه علمیه و نشر معارف ناب محمدی «صل الله علیه و آله و سلم» کرده و در این راه خدمات ارزشمند و شاگردان برجسته‌ای را به یادگار گذاشتند.

 

این عالم مجاهد و انقلابی که از سابقون نهضت امام خمینی (ره) بود، حضور موثر در حوزه علمیه و مبارزات علیه رژیم پهلوی که با صراحت لهجه و شجاعت خاص مورد توجه همگان بود، نشانه‌ی جایگاه و مقام والای ایشان در عرصه علمی و فعالیت های انقلابی است.

اینجانب ارتحال این عالم خدمتگزار و انقلابی و با اخلاص را به محضر مبارک امام عصر (عجل اللّه تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی «مد ظله العالی»، حوزه‌های علمیه و جامعه روحانیت استان خوزستان، خاندان مکرم، فرزندان محترم و همه ارادتمندان به ایشان و عموم مردم ولایت مدار استان خوزستان و شهرستان اهواز تسلیت عرض می‌نمایم و برای آن عالم ربانی، رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر عظیم از درگاه خداوند متعال درخواست می‌نمایم.

شبیب جویجری

نماینده مردم شریف اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی

نام:
ایمیل:
* نظر: