tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۹
هیات سوارکاری خوزستان از معرفی برترین های هفته پنجم رقابت های اسب دوانی کشور در اهواز خبر داد.

حسین برون اظهاکرد: هفته پنجم این رقابت ها امروز به مناسب گرامیداشت ۲۲ بهمن و با حضور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در اهواز برگزار شد.

وی با بیان این که مسابقات با شرکت ۶۶ راس اسب در هشت کورس و در مسافت ۱۴۰۰متر برگزار شد، ادامه داد: در کورس اول پادشاه صفوی، پارادایس گوانجی و پرواز رکابساز، در کورس دوم پرسپولیس دانیالی، آیسان اریاسب و بوگاتی جونیور، در کورس سوم بردیا دوانی، آمون ناصری و انشان بختیاری و در کورس چهارم پیکاردو فاتحی، پاریس احمدی و پریا حسن نژاد به ترتیب مقام های اول تا سوم این چهار کورس را به دست آوردند.

رییس هیات سوارکاری خوزستان افزود: در کورس پنجم بیتا رنگرزان، بروسلی sts و ای گل اطلسی، در کورس ششم البیان جاسم، آسیا ون بوی و آرمین ایساتیس، در کورس هفتم پل پوگبا، بن زلس خوزستان و پنج تیر مدائن و در کورس هشتم اروگیت حسین آباد، یکتاز حسین آباد و الشموس جی کی نیز به ترتیب رده های اول تا سوم کورس هاس پنجم تا هشتم را به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به سطح بالای این رقابت های کشوری در اهواز، گفت: مسابقات به گفته علاقه مندان به این رشته از سطح کیفی بالایی برخوردار است و ما نیز در هیات تمام هم و غم مان میزبانی شایسته از این رقابت ها است.

برون بیان کرد: امیدوارم در هفته های آینده نیز بتوانیم مسابقات را در چنین سطح بالایی برگزار کنیم و شاهد حضور خوب شرکت کنندگان باشیم. این رقابت ها سه هفته دیگر به کار خود در اهواز پایان می دهد.

وی درباره نام گذاری این هفته از رقابت ها نیز گفت: مسابقات این هفته به نام مهندس محمدرضا شمسایی نام گذاری شده بود و این بابت قدردانی از زحمات و خدمات شایسته و ارزنده آقای شمسایی به سوارکاری خوزستان و راه اندازی پیست و مجموعه سوارکاری فعلی در اهواز است.

 

منبع: ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر: