tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
محمد رضایی ، رئیس مرکز علمی کاربردی لوله سازی اهواز در پیامی فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یوم الله ۲۲ بهمن را تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
 

بسمه تعالی

بیست و دومین روز بهمن ماه، روزی است که خون شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و مجاهدت های دلیرانه ملت بزرگ ایران بر علیه ظلم و ستم شاهنشاهی به ثمر رسید و رایحه دلنشین انقلاب اسلامی در سراسر ایران عزیز پراکنده شد.

انقلاب بزرگی که الهام بخش آزادیخواهان جهان شد و لرزه بر پیکره ستمکاران جهان انداخت.

امروز در حالی چهل و سومین سالگرد طلوع فجر و پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم که ایران اسلامی در سایه رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به الگویی با ثبات در منطقه تبدیل شده و در حوزه های مختلف، به ویژه علم و فناوری به دستاوردهای مهمی دست یافته که در توسعه پایدار کشور نقش اساسی را ایفا می کند.

اینجانب ضمن گرامیداشت این ایام و ادای احترام به ارواح طیبه شهداء و امام شهداء (ره) و تجدید میثاق با آرمان های نهضت امام عظیم الشأن (ره) و رهبر فرزانه انقلاب، فرا رسیدن ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به مردم شریف ایران اسلامی، دانشگاهیان سراسر کشور به ویژه خانواده شرکت و مرکز علمی کاربردی لوله سازی اهواز تبریک عرض نموده و از فرهیختگان گرامی، اساتید ، دانشجویان کارکنان عزیز و دانشجویان گرامی که همراه با دیگر آحاد جامعه در جشن شادی پیروزی انقلاب اسلامی حضوری به یاد ماندنی داشتند به نوبه خود تقدیر و تشکر می کنم.

امیدواریم بتوانیم در سایه الطاف الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ادامه دهنده صدیق و راستین راه امام خمینی (ره) و شهدای سرافراز باشیم.

محمد رضایی
رئیس مرکز علمی کاربردی لوله سازی اهواز
۲۲ بهمن ۱۴۰۰
نام:
ایمیل:
* نظر: