tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
طی حکمی از سوی مهندس عذاری اهوازی، مدیر عامل شرکت نفت وگاز اروندان، آقای امید نصیری به عنوان سرپرست روابط عمومی این شرکت منصوب شد.


به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان متن حکم به این شرح است:

جناب آقای امید نصیری

با سلام،
نظر به تعهد و توانمندی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان منصوب می گردید. امید است با توکل بر خداوند متعال در انجام وظائف محوله موفق باشید. ضمناً موارد ذیل از اهم وظایف و مأموریتهای جنابعالی می باشد .

۱.برنامه ریزی و انتخاب سیاستهای مناسب در اطلاع رسانی اقدامات مؤثر انجام شده در واحدهای عملیاتی و ستادی شرکت نفت و گاز اروندان .
۲.ارتباط و تعامل دائمی، مثبت و سازنده با مدیریت ها، واحدها و همچنین روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران و سایر ارگانها و سازمانها.
۳.تعامل سازنده با رسانه ها و تمرکز بر بهره مندی از ابزارهای نوین در اطلاع رسانی به ویژه در شبکه های اجتماعی .
۴.ارائه تصویری شفاف، صادقانه و واقعی از کوشش های انجام شده در شرکت نفت و گاز اروندان .
۵.سرپرستی ارائه خدمات سمعی و بصری و فراهم نمودن امکانات لازم جهت برگزاری سمینارها، جشنها، مراسم بزرگداشت ویاد بود ، جشنواره های فرهنگی – ورزشی، نمایشگاه ها وامورمشابه و تهیه و توزیع اطلاعیه های مربوطه .
۶.فراهم نمودن شرایط لازم جهت انجام مصاحبه های مطبوعاتی و رادیو تلویزیونی جهت آگاهی عمومی از پیشرفت ها و نیز تنویر افکار عمومی .
۷.سرپرستی انجام کلیه آگهی های مندرج درمطبوعات ورسانه های جمعی .

همچنین فرصت را غنیمت شمرده و از زحمات جناب آقای ناصر ماستری فراهانی که در این مدت عهده دار مسئولیت مربوطه بوده اند قدردانی می نمایم .

نام:
ایمیل:
* نظر: