tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۹
مجلس شورای اسلامی بایستی غربال انسان های وارسته و شجاعی باشد که برای منافع مردم از هیچ قدرتی هراسناک نشوند.

سردار سهراب گیلانی نماینده پاکدست، انقلابی و مردمی شوشتر یکی از این افراد است که برکات حضور ایشان در مجلس نه تنها برای حوزه انتخابیه خود که بجهت نگاه استانی ایشان و طرح دغدغه مندانه موضوعات استانی به سود کل مردم استان خوزستان بوده است .

سردار گیلانی نشان داده همواره در تصمیم گیری و اتخاذ مواضع، نگاهی تخصصی و عالمانه بدور از نگاه های سیاسی داشته و همیشه تلاش داشته ابتدا و انتهای حرکات خود را بر پایه ی نفع مردم شهر و استانش تنظیم کند. گیلانی چون برخلاف بسیاری از سیاسیون، نگاه مردم دارانه را جایگزین لابی های بسته و جناح بندی های ورشکسته ی سیاسی نموده از سوی جماعتی طماع مورد هتک حیثیت قرار گرفته است. اینبار نگاه منطقی و عالمانه گیلانی به حوزه سلامت استان خوزستان و لزوم تخصص گرایی و نگاه به عملکرد افراد برای انتخاب متولی این حوزه موجب حمله به وی از سوی جماعتی شد که سود خود را در انحصار میبیند و تلاش دارد اختاپوس وار بر سرمایه ها و ظرفیت های بزرگ استان خیمه بزند

سهراب گیلانی برای آنها که از قدیم او را میشناسند شخصیتی بسیجی و با روحیه انقلابی است که شماتت های عده ای تمامیت خواه و قدرتطلب خللی در مسیر عدالتخواهانه ای که پیش گرفته نخواهد داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر: