tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۶
حجت الاسلام والمسلمین حاج سید یعقوب طباطبائی در پیامی انتصاب دکتر صادق خلیلیان را به عنوان استاندار خوزستان تبریک گفت

متن پیام به شرح ذیل است : انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت استاندار خوزستان که حاکی از تعهد ، توانمندی و حسن سوابق خدمتی است، صمیمانه تبریک عرض می نمایم ، یقیناً تخصص و تجارب شما زمینه ارائه خدمات گسترده تر به هم استانی های فرهیخته و فهیم را فراهم خواهد کرد.

استان خوزستان دروازه تشیع و پایتخت دفاع مقدس از دیرباز تاکنون مهد علم ، فرهنگ ، هنر و صنعت و اقتصاد بوده و با پرورش مردمانی بزرگ و شریف همچون دکتر محسن رضایی ، دریابان شمخانی ، سردار علی هاشمی و …. دین خود را به این آب و خاک به بهترین نحو ممکن ادا نموده است ، لذا داشتن مدیری با تدبیر ، خدمتگزار و دلسوز در راس هرم اداری استان، حق مسلم مردمان این استان است و امید است که تعهد و کارآمدی جنابعالی ، نگاه مردم شریف استان خوزستان را به افق های وسیع تری واداشته و با تکیه بر سوابق و تجارب حضرتعالی، شاهد پیشرفت و تحولات شگرفی در تمامی عرصه های توسعه این استان، به ویژه عرصه های اقتصادی باشیم.

اینجانب ضمن تبریک به شما برادر بزرگوار که از ذخایر و سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشید، برای جنابعالی عزت، سربلندی، سلامتی و توفیق روزافزون در خدمتگزاری به ملت عزیز ایران اسلامی خصوصاً مردم شریف استان خوزستان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

سید یعقوب طباطبائی

نام:
ایمیل:
* نظر: