tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
قائم مقام ستاد حامیان رییسی (سحر) در استان خوزستان:
قائم مقام ستاد حامیان‌ رییسی در استان خوزستان گفت:انتخاب صادق خلیلیان به عنوان استاندار ویژه استان خوزستان از سوی دولت سیزدهم، فرصت مغتنمی برای پیشرفت و توسعه استان به ویژه در حوزه کشاورزی است.

دکتر سید ولی اله موسوی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به انتصاب استاندار جدید خوزستان اظهار داشت:با توجه به سوابق مدیریتی و اجرایی درخشان خلیلیان به نظر می رسد که انتصاب وی برای استان خوزستان که سهم قابل توجهی در اقتصاد ملّی دارد مناسب است؛ زیرا خلیلیان علاوه بر اینکه مدیری ویژه و در تراز وزیر است، از مسایل و مشکلات استان به خوبی شناخت دارد.

موسوی ادامه داد:امید است که نخبگان، دلسوزان، گروه ها و اقوام خوزستان با انسجام، وی را در مسیر رفع مشکلات یاری دهند.

در جلسه هیات وزیران بعداز ظهر یکشنبه به ریاست آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور برگزار شد، اعضای دولت به صادق خلیلیان به سمت استاندار منتخب خوزستان رأی اعتماد دادند.

خلیلیان دارای مدرک کارشناسی خاکشناسی از دانشگاه شهید چمران اهواز، کارشناسی ارشد اقتصاد کشاورزی و دکترای اقتصاد منابع طبیعی از دانشگاه تربیت مدرس است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی و عضو شورای بیمه مرکزی کشور به عنوان نماینده این وزارتخانه در دولت نهم و نیز وزیر جهاد کشاورزی و عضو شورای پول و اعتبار در دولت دهم از جمله سوابق مدیریتی و اجرایی استاندار جدید خوزستان است.

نام:
ایمیل:
* نظر: