tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴
در حالی که از سوی محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور طی بخشنامه ای هرگونه عزل، نصب و تغییر مدیران دولتی در وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، بانک ها و شرکت‌های دولتی را تا استقرار دولت ممنوع اعلام کرده بود اخبار رسیده به خبرنگار ما حکایت از یک انتصاب از سوی ابوالفضل ظهیری مدیر منطقه 1 عملیات انتقال گاز ایران دارد.

در این حکم که از سوی ابوالفضل ظهیری مدیر منطقه 1 عملیات انتقال گاز ایران صادر شده است آقای موسی عبدی به سمت سرپرست امور مالی منطقه یک عملیات انتقال گاز ایران منصوب شده است.

برخی از ناظران ابن انتصاب را مخالفت آشکار با بخشنامه صادره شده از سوی در معاون اول رییس جمهور در آغاز دولت سیزدهم آیت الله رییسی ارزیابی می کنند.

آیا شایسته نبود که مدیر منطقه 1 عملیات انتقال گاز ایران با اهتمام به این بخشنامه از سوی معاون اول رییس جمهور از این انتصاب در وقت اضافه خودداری می کرد تا از حرف و حدیث ها و حواشی ایجاد شده بدنبال این انتصاب پیشگیری می کرد.

باید دید با رسانه ای شدن این انتصاب از سوی مهندس ظهیری ، او با تاسی از بخشنامه صادرشده دستور لغو آن را صادر می کند و یا به این اقدام شائبه انگیز و غیرقانونی اصرار می ورزد و در آغاز دولت سیزدهم ساز ناکوک خود را به رخ دولت ایت الله رییسی می کشد

آیا وقت آن نرسیده است که نهادهای نظارتی در خصوص چنین انتصابهای حساسیت بیشتری از خود نشان داده و به آن ورود کنند؟

این رسانه به عنوان نماینده افکار عمومی در راستای عمل به رسالت مطالبه گری خود سرانجام این انتصاب شائبه انگیز را دنبال خواهد کرد. امید است معاون اول رییس جمهور در صیانت از اجرای بخشنامه خود با تذکر به مدیران بالادستی در شرکت ملی گاز ایران ضمن منتفی کردن این انتصاب،ضمن بررسی علت های پیدا و پنهان این انتصاب ، برخورد قانونی متناسب صورت گیرد


نام:
ایمیل:
* نظر: