tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۵

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

در حالی که متاسفانه هر روز شاهد گسترده تر شدن موج شیوع کرونا و عیان تر شدن ابعاد فاجعه بار بحران مدیریتی هستیم، جبهه اصلاحات خوزستان، چند روز پیش ناباورانه در سوگ از دست دادن یکی از یاران پایدار، غیور و صادق خود نشست. مرحوم مهرداد مقدم، عضو شورای منطقه حزب اتحاد ملت که همگان او را به عنوان انسانی آزاده، شریف، روشن بین و خستگی ناپذیر می شناسند در ایام منسوب به سید و سالار آزادگان حضرت سیدالشهداء(ع) به سوی معبود شتافت. مردی بی ادعا با دلی سرشار از ایمان راستین و آکنده از انگیزه و عزم راسخ که به تعبیر دکتر کیانوش راد همیشه راست قامت بود و در برابر ناملایمات تسلیم نمی شد.

دفتر استانی حزب مردمی اصلاحات، ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت فرا رسیدن عاشورای حسینی(ع)، یاد و خاطره مرحوم مقدم را گرامی می دارد.

چهره ای که نگاه بلند و باصفایش به اخلاق و فضائل انسانی، ان شاءالله او را در صف پیروان راستین حسین علیه السلام قرار خواهد داد و تا همیشه در یاد و خاطره فعالان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استان باقی خواهد ماند.

رحمت و رضوان خدا بر او باد.

افشین آریایی-دفتر استانی حزب مردمی اصلاحات

نام:
ایمیل:
* نظر: