tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳
فلاح زاده گفت: با اجرای عملیات پروژه فیبر نوری و تأمین تجهیزات به روز مخابراتی، شهرستان هندیجان زیر پوشش مسیر دوم رینگ ارتباطی قرار گرفت و شبکه ارتباطات در این شهرستان پایدارتر شد.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان اظهار کرد: به منظور بهبود وضعیت شبکه و پایداری ارتباطات در شهرستان هندیجان، مسیر دوم شبکه ارتباطی فیبر نوری اجرا و این شهرستان به شبکه رینگ ارتباطی استان متصل شد.

وی افزود: با اجرای عملیات پروژه فیبر نوری و تأمین تجهیزات به روز مخابراتی، شهرستان هندیجان زیر پوشش مسیر دوم رینگ ارتباطی قرار گرفت و شبکه ارتباطات در این شهرستان پایدارتر شد.

فلاح زاده با اشاره به جزییات اجرای این عملیات گفت: پروژه اجرای مسیر دوم رینگ ارتباطی انتهایی ترین شهرستان استان به سمت شهر زهره امیدیه با حفاری و کابل کشی فیبر نوری به طول ۳۵ کیلومتر و با نصب تجهیزات پیشرفته انتقال، شب گذشته به پایان رسید.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان ادامه داد: بر این اساس ارتباطات شهرستان هندیجان از مسیر دوم به شبکه رینگ ارتباطی استانی متصل شد و در صورت قطع شدن مسیر اول، از طریق رینگ شدن مسیر دوم به شبکه ارتباطی وصل می شود.

وی با بیان اینکه در این طرح مشترکان بدون احساس قطعی ارتباطات نرمال و پایدار خواهد ماند، تصریح کرد: پیش از این ارتباطات هندیجان از طریق مسیر ماهشهر برقرار و متأسفانه گاها بر اثر حفاری های بدون هماهنگی سبب قطع فیبر نوری مسیر ارتباطی و در پی آن اختلالاتی در شبکه های ارتباطی تلفن همراه، ثابت و دیتای شهروندان ایجاد می شد که خوشبختانه با اجرای این طرح پایدارتر خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: