tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۲۵۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵
معاون عمرانی وزیر کشور:
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از هماهنگی‌های صورت گرفته با شهرداری‌های استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، ایلام و شهر تهران به منظور اعزام ماشین‌آلات و تجهیزات تخصصی برای امدادرسانی به مناطق آسیب‌دیده از سیل اخیر خبر داد.

هماپرس؛

به گزارش گروه خبر خبرگزاریبرنا، «مهدی جمالی‌نژاد»،معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور، روز شنبه با بیان مطلب فوق گفت: پس از ابلاغ دستورات معاون اول رییس جمهوری و وزیر کشور مبنی بر کمک به مناطق آسیب‌دیده شهرستان اهواز ۳۶ نفر از نیروهای آتش‌نشانی تهران به همراه ۱۵ دستگاه خودروی سنگین و سبک و تجهیزاتبه شهرستان اهواز اعزام شدند.

وی بیان کرد: سه دستگاه جرثقیل سه تن ایسوزو، یک دستگاه آنگلو تک کابین، دو دستگاه نورافشان ایسوزو با مولد برق دیزل، یکدستگاه خودروی AF نجات سنگین، از خودروهای اعزامی است.

رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اظهار داشت:تجهیزاتی از قبیل دو دستگاه پمپ سنگین واریسکو ۶۰۰۰ لیتر در دقیقه، دو دستگاه پمپ آبارا ۵۵۰۰ لیتر در دقیقه، پنجدستگاه پمپ پرتابل فوکس۱۶۰۰ لیتر در دقیقه، چهل دستگاه پمپ‌های کف‌کش s۲۰ و لجن کش ۳۰۱۰ با دبی ۱۰۰۰ لیتر در دقیقه سه فاز و تکفاز مخصوص آبکشی از منازل و محیط‌های بسته، چهار دستگاه موتور برق جکو، هشتاد بند لوله آب ۲/۵ اینچ، چهل بند لوله آب۱/۵ اینج برای امدادرسانی از شهرداری تهران به اهواز ارسال شده است.

جمالی‌نژاد همچنین از اعزامیک اکیپ به همراه ۶ دستگاه کف‌کش و پمپ تخلیه آب از استان کهکیلویه و بویراحمد و دو اکیپ از استان ایلام به شهرستان اهواز خبر داد.

نام:
ایمیل:
* نظر: