tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۲۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی معتقد است پیش بینی افزایش 15 درصدی حقوق و دستمزد در بودجه سال 99 با وضعیت تورمی موجود همخوانی ندارد.

هماپرس؛

محمد رضا پورابراهیمی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسیخبرگزاری دانشجو، با اشاره به افزایش 15 درصدی حقوق و دستمزد در بودجه و مطابقت آن با رشد نرخ تورم در جامعه گفت: پیش بینی افزایش 15 درصدی حقوق و دستمزد در سال 99 هیچ انطباقی با وضعیت تورمی موجود در کشور ندارد.

وی افزود: انتظار این است که حقوق و دستمزد منطبق با نرخ تورم در نظر گرفته شود لذا قطعا مجلس در زمان بررسی این مسئله (مقوله حقوق و دستمزد ) به آن ورود خواهد کرد. البته منابع دولت را هم باید در این مسئله مد نظر قرار داد. مثلا می‌توانیم برخی از هزینه را کاهش و به حقوق و دستمزد اضافه کنیم.

این نماینده مجلس بیان داشت: به نظر می‌رسد که مقوله حقوق و دستمزد در‌ بودجه سال 99 باید به مانند سال گذشته که 20 درصد در نظر گرفتیم، مدنظر قرار گیرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در این رابطه امکان دارد حقوق‌های کمتر را بیشتر از 20 درصد و حقوق‌های بالاتر را کمتر از 20 درصد در نظر بگیریم با این حال به صورت میانگین می‌توانیم این رقم را افزایش دهیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: