tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۲۰۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳
زیر ساخت های ورزش در استان بسیار ضعیف می باشد، در این مدت به شهرستان شادگان سرکشی کردم، مشکلاتی در حوزه ورزش در این شهرستان وجود دارد که به راحتی قابل رفع نخواهد بود.
آئین تکریم و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان با حضور امیر رضا خادم معاون حقوقی ، امور مجلس و هماهنگی وزارت ورزش و جوانان برگزار و افشین حیدری به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان استان منصوب شد.

افشین حیدری مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان خوزستان در این آیین اظهار کرد: حوزه ورزش تنها حوزه ای است که نمی توان دور آن دیوار کشید و خودی و غیرخودی اعلام کرد. حوزه فرهنگ و جوانان یکی از مهمترین اهداف نظام مقدس اسلامی است. زمانی که مقام معظم رهبری در فرمایشاتش اشاره می کند که اگر در جایگاه رهبری نبودم قطعا کار فرهنگی انجام می دادم از این بابت اهمیت حوزه فرهنگ بسیار مشهود است.

حیدری بیان کرد: در نظام اسلامی برای رسیدن به صندلی و جایگاه هرگز رقابتی نداریم چراکه جای جای نظام و تمامی کرسی ها برگرفته از خون جوانمردانی است که اگر حضور داشتند اکنون در جایگاه یه مقام بلند پایه خدمت می کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان با بیان اینکه خوزستان پتانسیل و ظرفیت بسیاری در حوزه ورزش دارد گفت: استان خوزستان استان جوانی است و ما باید برای این بخش از جامعه برنامه مدونی داشته باشیم. 

وی افزود: سمن ها و سازمان های مردم نهاد دولت های کوچکی هستند که باید به آن ها بها داده شود.

حیدری با بیان اینکه اولویت ما توسعه زیر ساخت های ورزشی در استان است گفت:  زیر ساخت های ورزش در استان بسیار ضعیف می باشد. در این مدت به شهرستان شادگان سرکشی کردم، مشکلاتی در حوزه ورزش در این شهرستان وجود دارد که به راحتی قابل رفع نخواهد بود.

باید بگوییم تمامی مسئولین در استان نسبت به تعهد اجتماعی خود  باید احساس مسئولیت کنند و بنده به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان خواهان توجه مسئولین می باشم.
حیدری به ترسیم چشم اندازی برای ورزش استان در دوران برنامه ششم توسعه اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد: برنامه ششم توسعه می تواند تحولی بزرگ در ورزش استان ایجاد کند به شرط آنکه بتوانیم آن را محقق نماییم.

حیدری به اهمیت تعامل بین دستگاهی اشاره کرد و گفت: استان خوزستان 271 پروژه نیمه تمام دارد و نقدینگی برای این پروژه ها وجود ندارد. باید بخشی از پروژه ها را با کمک  بخش خصوصی به سرانجام رسانیم.   


 خبرنگار: شکوفه پایدار
نام:
ایمیل:
* نظر: