tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۳:۴۱
افشاگری اتفاقات اخیر، به نقل از یک منبع آگاه
هماپرس| از اتفاقات اخیر خوزستان و هجوم بی سابقه توامان ریزگردها و رطوبت بالای ۹۶ درصد و همچنین قطعی موقت برق در بعضی از نقاط استان خوزستان، مخالفان دولت فرصت را مناسب دانسته و سعی در شانتاژ و مدیریت افکار عمومی شهروندان استان خوزستان و شهرستان اهواز دارند.

در این میان رسانه های مخالف دولت، که در دولت قبل روزه سکوت اختیار کرده بودند و در مقابل غارت هور العظیم حتی یک خط مشی انتقادی در مقابل دولت احمدی نژاد اتخاذ نکرده بودند، شروع به تخریب دولت و سیاه نمایی وضعیت کنونی کرده اند.

به نقل از یک منبع آگاه، تخریب دولت در استان خوزستان با هدایت و رهبری یکی از ائمه جمعه که در سه سال گذشته برای تخریب دولت و اصلاح طلبان در استان خوزستان از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است، صورت می پذیرد.

همین منبع آگاه اشاره می کند، از روز گذشته تا الان، مدیریت مرکزی  بعضی از خبرگزاری های ملی، به شعبه های استانی خود دستور داده اند ، در راستای اتفاقات اخیر با نمایندگان مجلس مصاحبه کنند و از تیترهای تند علیه استاندار استفاده کنند و محور این مصاحبه ها تخریب دولت و استاندار خوزستان باشد‌. تخریب دولت  با اسم رمز حمله به استاندار خوزستان، به بهانه اتفاقات اخیر به زودی با تکمیل اطلاعات افشاگری خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: