tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
ایدنی گفت: به دقت نظارت شود که در همه پروژه ها، ضوابط استانداردهای بهداشتی و زیست محیطی و نیز دغدغه های مرتبط با گردش کار آسان امور و تکریم ارباب رجوع در آنها مراعات شود

دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اینکه بهبود استانداردهای منابع انسانی، فیزیکی، تجهیزاتی و اطلاعاتی موجود دانشگاه و ظرفیت سازی در این منابع به منظور پاسخگویی مناسب به نیازهای فعلی و آتی در این زمینه ها از اهداف راهبردی دانشگاه می باشد، گفت: تلاش جهت افزایش کارآیی و اثربخشی اقدامات و پیگیری های مرتبط با پیشرفت پروژه های عمرانی ظرفیت ساز حوزه درمان و نیز انجام مداخلات مدیریتی مؤثر جهت افتتاح به موقع و بهره برداری مناسب از پروژه ها ی مذکور از اولویت های برنامه عملیاتی دانشگاه محسوب می شود.

وی تصریح کرد: به همین منظور می بایست با مشارکت فکری همه واحدهای ذیربط به ویژه معاونت های "درمان"، "توسعه مدیریت و منابع" و "غذا و دارو"، نسبت به طراحی جدول زمانبندی هفتگی پیشرفت فعالیتهای مربوط به هر یک از پروژه ها اقدام شود.

ایدنی با اشاره به اینکه در تعیین جدول زمانبندی مذکور باید مواردی را در نظر داشت، خاطرنشان کرد: باید برای هر یک از پروژه ها، تا حد امکان به همه فعالیتهای مورد نیاز اعم از عمرانی، تجهیزاتی، تأمین منابع انسانی، زیر ساخت های مخابراتی و ارتباطی و سایر جوانب مرتبط با آماده سازی، افتتاح به موقع و بهره برداری مناسب از آنها توجه شود.

وی افزود: در هر یک از این جداول زمانبندی، می بایست مسئولین پاسخگو در زمینه های عمرانی، تأمین تجهیزات پزشکی، تأمین تجهیرات اداری و غیر پزشکی، تأمین زیرساخت های مخابراتی، رایانه ای و ارتباطی، تأمین منابع انسانی و ... بصورت مجزا تعیین شوند.

رئیس شورای عالی نظام پزشکی کشور عنوان کرد: در پروژه هایی که علاوه بر جنبه های درمانی از ابعاد آموزشی نیز برخوردارند، حتماً ملاحظات معاونت های توسعه آموزش، تحقیقات و فنآوری، فرهنگی– دانشجویی و مدیریت آمار و فنآوری اطلاعات و ارتباطات نیز در نظر گرفته شود.

ایدنی گفت: به دقت نظارت شود که در همه پروژه ها، ضوابط استانداردهای بهداشتی و زیست محیطی و نیز دغدغه های مرتبط با گردش کار آسان امور و تکریم ارباب رجوع  در آنها مراعات شود.

وی نهایی سازی افتتاح پروژه بیمارستان شهید دکتر بقایی 2، تکمیل بیمارستان در حال احداث جدید دشت آزادگان، بیمارستان در حال ساخت سوانح و سوختگی اهواز، بخش جدید و جامع قلب مرکز آموزشی درمانی گلستان اهواز، بیمارستان در حال احداث کودکان ابوذر اهواز، بخش های در حال احداث و بازسازی اورژانس و بلوک های زایمانی در حال ساخت بیمارستان های تابعه را پروژه های عمرانی مدنظر منتخب حوزه درمان دانست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز همچنین بخش های ویژه در حال احداث، بازسازی و توسعه ای کلینیک های ویژه، درمانگاه های تخصصی، مراکز جامع تیپ 1 سرطان، بخش روانپزشکی بالغین مرکز آوزشی درمانی گلستان و بیمارستان در حال احداث باغملک را نیز از دیگر پروژه های عمرانی منتخب حوزه درمان قلمداد نمود.


نام:
ایمیل:
* نظر: