tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
کارشناسان‌اش شبکه خبری «سی بی اس» مطرح کردند:
شبکه خبری «سی بی اس» با استناد به نظر کارشناسان‌اش برای سال ۲۰۱۷ میلادی پیش بینی هایی را انجام داده است و نظر کارشناسان را جویا شده است.
«جف پگوئس» خبرنگار حوزه امنیت داخلی پیش‌بینی می‌کند که «جیمز کامی» رییس پلیس فدرال امریکا (اف بی ای) در مقام خود علیرغم مسائل مرتبط با رسیدگی به ایمیل‌های هیلاری کلینتون و کشف آخرین دقیقه‌ای موارد تازه‌ای درباره آن در مقام خود باقی بماند.  

به گزارش هماپرس؛ او در این‌باره می‌گوید: «بسیاری در واشنگتن هستند که ممکن است با او مخالف باشند اما من با اطمینان می‌توانم بگویم که او کارت‌هایی برای معامله و بازی دارد در نتیجه فکر می‌کنم که در مقام خود ابقا خواهد شد.»

اوباما در سال ۲۰۱۳ میلادی کامی را برای ریاست اف بی ای معرفی کرد و مجلس سنا نیز طی دوره کامل ده ساله را برای او تایید کرد. «دیوید مارتین» خبرنگار امنیت ملی سی بی اس پیش‌بینی می‌کند که «دونالد ترامپ» رییس‌جمهوری امریکا با رهبر کره شمالی دیدار کند. او می‌گوید: «من پیش‌بینی می‌کنم که او شخصا با کیم جنگ اون رهبر کره شمالی دیدار خواهد کرد و تلاش می‌کند تا به توافقی با او برسد که دست‌کم برنامه هسته‌ای کره شمالی متوقف شود.»  

«مارگارت برنان» خبرنگار حوزه امور بین‌الملل سی بی اس پیش‌بینی می‌کند که رویارویی مداومی در دوران زمامداری ترامپ میان امریکا و ایران ایجاد شود که در نتیجه آن ترامپ خواستار اعمال محدودیت بر برنامه هسته‌ای ایران شود. او همچنین، معتقد است که ترامپ خواستار اعمال محدودیت بر برنامه‌های هسته‌ای کره‌شمالی خواهد شد اما در عوض کره‌شمالی خود را برای آزمایش موشکی برنامه‌ریزی‌شده قریب الوقوع دیگری آماده کرده است. 

«مجر گرت» خبرنگار حوزه کاخ سفید این شبکه خبری پیش‌بینی می‌کند که «مایک پنس» معاون ترامپ یکی از چهره‌های قدرتمند در دولت جدید باشد. او در این‌باره می‌گوید: «او مهم‌ترین فرد در کابینه خواهد بود چرا که در هر سطحی از نظر انتخاب پرسنل او خواهد بود که اعمال نظر خواهد کرد. فارغ از ایدئولوژی ترامپ در سطح اجرایی این نظر مایک پنس خواهد بود که درباره پرسنل اجرایی عملیاتی خواهد شد. او معتقد است که پنس در سطح و یا شاید بیش از دیک چنی معاون بوش قدرت داشته باشد.»

«نانسی کوردس» خبرنگار حوزه کنگره در سی بی اس پیش‌بینی می‌کند که دموکرات‌ها تلاش می‌کنند تا استراتژی خود را از نو طراحی کنند تا بتوانند میزان بیشتری از رای‌دهندگان طبقه کارگر سفید پوست را به سوی خود جذب نمایند. او می‌گوید: «فکر می‌کنم با سازمان تازه‌ای از حزب دموکرات مواجه باشیم که تاکنون وجود نداشته است. کلینتون نتوانست در انتخابات آرای طبقه کارگر را به سوی خود جذب کند. اکنون شماری از اعضای بلندپایه حزبی در حال تدوین برنامه‌ای به منظور جذب طبقه کارگر در انتخابات بعدی خواهند بود.»
منبع: آفتاب
نام:
ایمیل:
* نظر: