tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱
با توجه به پیشنهاد مالک باشگاه استقلال اهواز و جمعی از مسئولین استانی در پذیرش سمت مدیرعاملی این تیم توسط دکتر فرشید فرجی و پذیرش این مسئولیت از سوی نامبرده، ایشان بهمراه تیم مشاوره خود جلسات متعددی با مسئولین استانی، پیشکسوتان فوتبال استان و دست اندرکاران این تیم، برگزار نموده و نهایتا" شرایط خود را برای درج در قرارداد فیمابین اعلام نمود.
هماپرس-سرویس ورزشی/ با توجه به پیشنهاد مالک باشگاه استقلال اهواز و جمعی از مسئولین استانی در پذیرش سمت مدیرعاملی این تیم توسط دکتر فرشید فرجی و پذیرش این مسئولیت از سوی نامبرده، ایشان بهمراه تیم مشاوره خود جلسات متعددی با مسئولین استانی، پیشکسوتان فوتبال استان و دست اندرکاران این تیم، برگزار نموده و نهایتا" شرایط خود را برای درج در قرارداد فیمابین اعلام نمود.
باتوجه به عدم پذیرش شرایط ایشان و همچنین عدم توافق در خصوص انعقاد قرارداد مکتوب و شرایط مد نظر، وی عطای مدیرعاملی استقلال اهواز را به لقایش بخشیده و از پذیرش این مسئولیت انصراف داد. 
دکتر فرجی مدیریت فوتبال حرفه ای در کشور را دارای ابعاد مختلف و پیچیده ای دانسته و همچنین اعلام نمودند به منظور پیشرفت فوتبال در بخش خصوصی و سرمایه گذاری در این بخش، دولت میبایست بستر را مناسب نموده و بسته های انگیزشی پیشنهاد داده و جذابیتی برای بخش خصوصی ایجاد نماید.
ضمنا" این تصمیم در روز پنجشنبه اخذ شد اما باتوجه به اینکه تیم در روز جمعه بازی حساسی مقابل سیاه جامگان مشهد داشت، به منظور پیشگیری از برهم زدن تمرکز کادر فنی و بازیکنان، از اعلام این مطلب خودداری نمودند .
شایان ذکر است دکتر فرجی از فعالین عرصه صنعت و اقتصاد کشور بوده و از کارآفرینان نمونه در استان خوزستان میباشند که تمایل زیادی جهت کمک به بهبود وضعیت اشتغال جوانان داشته و همواره مشوق ارتقاء کیفیت زندگی و سلامت و شادابی در بین جوانان هستند.
ایشان در حال حاضر دبیر کمیته سرمایه گذاری فدراسیون اسکی در ورزش کشور میباشند.
نام:
ایمیل:
* نظر: