tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱
شرم و دیگر هیچ!
اگر داعش چنین می کند، در حق افرادی می کند که آنها را دشمن و رافضی و کافر و ... می داند ولی در ایران، گروهی در مجلس، اعضای دولتِ همین کشور را تهدید به قتل های داعشی می کنند! کمال الدین پیرموذن گفت دکتر صالحی را روح الله حسینیان تهدید کرده و می‌خواهد روشنگری کند و در نطق خود نیز این موضوع را با صراحت بیان کرد.

هماپرس : به نقل از عصر ایران ، داعشی ها به عنوان ننگ های تاریخ بشریت، ابداعات جدیدی در نحوه کشتن آدم ها دارند: گذاشتن انسان ها درون قفس و آتش زدن آنها، آدم ها را با قفس وارد آب کردن، آنها را در داخل خودرو گذاشتن و شلیک موشک آر پی جی ۷ به خودرو، کباب کردن روی آتش، بستن مواد منفجره به افراد و منفجر کردن آنها و … .

این جنایت ها که به فجیع ترین وضع ممکن انجام و تصاویرشان در رسانه ها منتشر می شوند، باعث نفرت شدید جهانیان، اعم از مسلمان و غیر مسلمان، نسبت به این جریان سلفی-تروریستی شده است.

اینک اما از داخل کشور خبر می رسد که برخی دلواپسان، دست داعش را در خلاقیت های این‌چنینی، از پشت بسته اند.

آنها محمد جواد ظریف و علی اکبر صالحی را تهدید به نوع جدیدی از قتل کرده اند. آنان وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران و رئیس سازمان انرژی اتمی کشور را تهدید کرده اند که اگر برجام به فرجام برسد،‌ سیمان روی تان می‌ریزیم و می‌کشیم تان. محل قتل را هم اعلام کرده اند: در رآکتور اراک دفن تان می کنیم و رویتان سیمان می ریزیم!

واقعاً شرم آور است و مایه ننگ است که افرادی در خانه ملت، با تفکراتی چنین وقیحانه و داعشی حضور داشته باشند و آن را ابراز کنند. اگر داعش چنین می کند، در حق افرادی می کند که آنها را دشمن و رافضی و کافر و … می داند ولی در ایران، گروهی در مجلس، اعضای دولتِ همین کشور را تهدید به قتل های داعشی می کنند!

واقعاً چه می شود گفت در برابر این فضاحت تاریخی؟ جز این که ابراز امید کنیم که مردم ایران در اسفند ۹۴ ، با حضور تاریخی در انتخابات مجلس، حماسه ای بزرگ بیافرینند و اجازه ندهند در "خانه ملت” افکار داعشی حضور یابند. ما ، خود سرنوشت مان را رقم خواهیم زد. 

صالحی و ظریف را تهدید کردند: شما را در راکتور اراک دفن می کنیم و رویتان سیمان می ریزیم

علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در سخنانی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی گفت: ما را تهدید می کنند که بر روی ما سیمان می ریزیند. تهدید می کنند که ما بر روی شما در راکتور اراک سیمان می ریزند و ما را دفن می کنند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به تهدید صالحی توسط یکی از نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس گفت به این تهدیدها عادت داریم. 
 
به گزارش ایسنا، مجید انصاری در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران عنوان کرد:‌متاسفانه تهدیدی صورت گرفت که یکی از نمایندگان آمد و دکتر صالحی و ظریف را به اعدام تهدید کرد، گفت شما را اعدام می‌کنیم و در رآکتور اراک دفن می‌کنیم و روی تان سیمان می‌ریزیم.

روح الله حسینیان، صالحی را تهدید کرد

کمال الدین پیرموذن در گفت و گو با تابناک در خصوص این موضوع اظهار داشت: امروز در جلسه علنی، قبل از اینکه صالحی نطق خود را شروع کند، یکی از نمایندگان مجلس به پیش وی رفت و با وی صحبت کرد؛ اما متأسفانه بعد از اندکی این نماینده کنترل خود را از دست داد و رئیس سازمان انرژی اتمی کشور را تهدید به قتل کرد.

این نماینده گفت: همان طور که صالحی در گفته های خود عنوان داشت، نماینده ای که وی را تهدید کرده آقای حسینیان بود. این نماینده پیش آقای صالحی رفت و با کمال تأسف گفت: اگر برجام به فرجام برسد، تو را می‌کشیم و سیمان رویت می‌ریزیم.

وی ادامه داد: بنده پیش آقای صالحی رفتم. آقای صالحی عصبانی بود و به بنده گفت: من بیدی نیستم که با این بادها بلرزم و از هیچ کس واهمه ای ندارم. ایشان گفت، حسینیان او را تهدید کرده و می‌خواهد روشنگری کند و در نطق خود نیز این موضوع را با صراحت بیان کرد.

پیرموذن با بیان اینکه صالحی تا انتهای جلسه علنی مورد تهدید برخی از نمایندگان قرار گرفت، گفت: بیشترین تهدید و شلوغی از سوی حسینیان بود که بعد از روشنگری آقای صالحی، برخی از نمایندگان به خصوص نبویان و زارع زاده با تجمع جلوی تریبون، فریاد می‌کشیدند که بنده به همراه جلالی و فتاحی برای مراقبت از صالحی کنار او ایستاده بودیم.

پیر موذن در پایان گفت: به جز روح الله حسینیان، دخیل عباس زارع زاده نیز بی احترامی زیادی به صالحی کرد و در حین سخنرانی رئیس سازمان انرژی اتمی، بارها وی را تهدید به قتل کرد، البته من و آقای جلالی، نزدیک ایشان ایستاده و مراقب بودیم تا آسیبی به وی نرسد.

نام:
ایمیل:
* نظر: