tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴
ایران اسلامی تمام قد با جشن و سرور از مردان هسته ای حمایت کرد
ایران اسلامی تمام قد با جشن و سرور از مردان هسته ای حمایت کرد/ دور از تو اندیشه بدان

به هماپرس: با اعلام رسمی به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای بین ایران و کشورهای عضو گروه 1+ 5 در خصوص پرونده هسته ای کشورمان موج شادی مردم همانند سایر شهرهای کشور در جای جای تهران پایتخت ایران به راه افتاد.به محض اعلام این خبر از برنامه های خبری نیم روزی رسانه ها، مردم این شهر به احترام ماه مبارک رمضان جشن شادی و شعف خود را از این اتفاق به بعد از افطار موکول کردند.تعدادی موتورسوار و سرنشین های خودرو با در دست داشتن تمثال رهبر معظم انقلاب اسلامی و پرچم ایران در میدان فاطمی تهران، شعار لبیک یا خامنه ای سردادند.همچنین جمع کثیری از جوانان با اجتماع در میدان ولی عصر(عج) ابتدای بلوار کشاورز موفقیت تیم هسته ای ایران در جریان مذاکره با گروه 1+ 5 جشن گرفتند.همچنین حاضران با یکدیگر سرود یار دبستانی را یک صدا با یکدیگر خواندند. این افراد همچنین شعار الله اکبر را سرداده و حمایت خود را از دولت و تیم مذاکره کننده اعلام کردند.'سفیر صلح ایران، تشکر تشکر - روحانی زنده باد، هاشمی پاینده باد - روحانی متشکریم - نیروی انتظامی تشکر، تشکر' از جمله شعارهایی شرکت کنندگان در مراسم شادمانی مردم در میدان ولی عصر(عج) بود.
همچنین بسیاری از شهروندان تهرانی در میدان تجریش با در دست داشتن شاخه های گل، موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان در جریان مذاکره با کشورهای غربی را جشن گرفتند. این افراد با سردادن شعارهایی در حمایت از دولت روحانی و همچنین اعضای تیم مذاکره کننده، موفقیت تیم هسته ای را نشانه حقانیت ایران اسلامی در دستیابی به دانش صلح آمیز هسته ای عنوان کردند.مردم همچنین در میدان مادر، ونک، چهار راه پارک، میدان صنعت، میدان کاج، میدان نارمک،شهرک غرب، فلکه دوم صادقیه، حضور بسیار پرشوری داشتند تا جایی که تردد در این مناطق ممکن نبود. ازدحام بیش از حد جمعیت در مناطق مختلف شهر تهران که برای ابراز شادمانی از موفقیت هسته ای به خیابان ها آمده بودند موجب بروز ترافیک سنگین و مسدود شدن بسیاری از معابر و خیابان های اصلی شهر شد.
روحانی متشکریم ، نیروی انتظامی تشکر تشکر از جمله شعارهای مردم حاضر در این مناطق بود.
*استان البرز
مردم در خیابان های مختلف شهرستان کرج، با در دست گرفتن پرچم سه رنگ مقدس جمهوری اسلامی ایران و با به صدا درآوردن بوق خودروها شادی خود را از این موفقیت در عرصه بین المللی ابراز کردند.بر اساس این گزارش، مردم شهرستان کرج با عبور از خیابان های مختلف شهر کرج و با به اهتزاز درآوردن پرچم ایران، از ایستادگی تیم مذاکره کننده هسته ای در مقابل 6 قدرت جهان و به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای و احقاق حقوق هسته ای ابراز خردسندی کردند.
*بوشهری ها در جشن
اقشار مختلف مردم بوشهر سه شنبه شب با تجمع در میدان حضرت امام (ره) این شهر کارساز شدن کلید دولت دبیر و امید درگشودن قفل مناقشه 12 ساله هسته ای در فرجام میمون مذاکرات ایران و گروه 1+5 را جشن گرفتند. بوشهری ها دستاورد این توافق را نتیجه رهنمودها و هدایت های رهبر معظم انقلاب، پایبندی و عزم رییس جمهوری برای اجرایی کردن وعده داده شده درانتخابات، اعتماد نظام به فرزندان ملت درتیم مذاکره کننده با گروه 1+5 و نتیجه بخش شدن اقدام توام با خرد، تعقل، منطق و نگاه کارشناسی دولتمردان در مذاکرات وین اعلام کردند.
شرکت کنندگان در این جشن درحالیکه با پخش شیرینی این دستاورد سترگ را به یکدیگر شادباش می گفتند با اجرای زنده ساز و نقاره ، موسیقی محلی و گرداندن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران بر دستانشان ،شادمانی خود را از موفقیت فرزندان ملت در کابینه دولت یازدهم ابراز کردند. همچنین بوشهری ها در این جشن خودجوش بنرهایی در حمایت از دولت از جمله' ظریف متشکریم' طلوع آفتاب تدبیر و امید بر آسمان ایران زمین ' و 'روحانی تنها نیست' را در میدان حضرت امام (ره) نصب کردند.
* مردم بروجرد و توافق هسته ای
مردم بروجرد سه شنبه شب با اعلام رسمی توافق ایران و کشورهای عضو گروه 1+5 در خصوص پرونده هسته ای کشورمان با حضور در خیابان های شهر، به جشن و شادمانی پرداختند.
**شادی و شعف کردستانی ها
مردم مرزدار و غیور استان کردستان با شور و شوق بسیار روند مذاکرات هسته ای را دنبال کرده و همزمان با سراسر کشور به ابراز شادی پرداختند. فضای حاکم بر شهر سنندج ، محلات پر ازدحام مرکز استان و سایر شهرهای این استان مرزی مملو از ابراز احساسات مردم در خصوص تلاش های موفقیت آمیز تیم هسته ای دولت تدبیر و امید بود. شادی و سرور کردستانی ها در اماکن عمومی که پس از اذان مغرب و عشا و افطار شروع شده، تا بامداد ادامه داشت.
* شادمانی شهروندان مشهدی
بدنبال بیانیه مشترک جمع بندی مذاکرات با گروه 1+5 بر سر مسائل صلح آمیز هسته ای، جمعی از شهروندان مشهدی سه شنبه شب با حضور در معابر عمومی به جشن و شادمانی پرداختند.
مردم مشهد در حالی که پرچمهای ایران را در دست داشتد با شعار 'یاد دبستانی من و ..' و 'ایران ایران ' با حضور در برخی از معابر عمومی این شهر و از جمله بلوارهای وکیل آباد و هاشمیه به ابراز احساسات پرداخته و خوشحالی خود را از این اتفاق مهم اعلام کردند.
شهروندان مشهد با به صدا در آوردن بوق وسائل نقلیه خود خوشحالی خود را از این اتفاق مهم نشان دادند؛ این مساله منجر به ترافیک در برخی معابر عمومی مشهد و به خصوص بلوارهای وکیل آباد و هاشمیه شد .
*جشن مردم شهرکرد
جمعی از مردم شهرکرد نسبت پایان مذاکرات هسته ای ایران با پنج به اضافه یک،سه شنبه شب واکنش شادی از خود نشان دادند و این موفقیت ایران را جشن گرفتند. تعدادی از مردم مرکز استان با تردد در خیابان های کاشانی و فردوسی این شهر ،با بوق زدن ممتد و در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران، نسبت به این جمع بندی واکنش نشان دادند. تعدادی از جوانان با شعارهای « روحانی دوستت داریم » و « ظریف قهرمان ماست » به پایان مذاکرات واکنش مثبت نشان دادند.
* شادمانی مردم زنجان از مذاکرات هسته ای
با اعلام رسمی نتایج مذاکرات هسته ای ایران و کشورهای عضو گروه 1+ 5گروه های مختلف مردمی در جشن ها و مراسم هایی خودجوش، به برپایی جشن و شادمانی پرداختند. مردم استان زنجان در نقاط مختلف پس از روزها انتظار، امشب /سه شنبه/ گروه گروه در سطح خیابان ها حاضر شدند و شادمانی خود از این پیروزی را با اهتزاز پرچم ایران اسلامی به نمایش گذاشتند.
امشب خیابان های سطح شهر های استان زنجان به خصوص برخی از خیابان ها از جمله شهرک کارمندان این شهر شاهد ترافیک سنگین و ازدحام جمعیتی است که برای ابراز شادمانی و خوشحالی خود از اثبات حقانیت جمهوری اسلامی ایران در دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای با پیگیری و ایستادگی مردان دیپلماسی کشور یک صدا نوای زنده باد ایران سر دهند.
* جشن تدبیر و ایستادگی در کرمان
مردم کرمان نیز شامگاه سه شنبه و همچنین ساعاتی پس از انتشار بیانیه مشترک ایران و گروه 1+5 با حضور در خیابان های شهر به ابراز شادمانی پرداختند.
شهروندان کرمانی با به صدا در آوردن بوق خودروها در خیابان های اصلی و پرتردد شهر خوشحالی خود از موفقیت جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات سخت و فشرده هسته ای با شش کشور جهان ابراز کردند. شمار قابل توجهی از مردم بویژه جوانان نیز حوالی ساعت 21 امشب در میدان کوثر شهر کرمان و خیابان های اطراف آن حضور یافتند و به جشن و پایکوبی پرداختند.
جوانان حاضر در اطراف میدان کوثر با دست زدن ممتد و تکان دادن پرچم جمهوری اسلامی ایران شعار می دادند 'روحانی مچکریم'، 'دکتر ظریف زنده باد روحانی پاینده باد'.
*جشن و شادمانی اردبیل
همزمان با دیگر مناطق کشور، مردم شهر اردبیل سه شنبه شب در خیابان ها و معابر این شهر به شادمانی پرداخته و جشن هسته ای برگزار کردند. اغلب خیابان های شهر اردبیل از ساعاتی پیش مملو از خودرو شده و مردم با به صدا درآوردن بوق و روشن کردن چراغ های خودروهای خود به شادمانی پرداخته و با سردادن شعارهای مختلف از مذاکره کنندگان هسته ای کشور تقدیر و تشکر کردند. تعداد از کودکان و نوجواناتن نیز با تکان دادن پرچم جمهوری اسلامی ایران و بادکنک های رنگی در جشن هسته ای با والدین و خانواه های خود شریک شدند.
بیشترین ازدحام مردمی هم اکنون درمیدان بسیح اردبیل بوقوع پیوسته به طوری که حرکت خودروها در اطراف این میدان به سختی و بسیار کند انجام گرفت.
* مردم سمنان در خیابان
مردم سمنان، سه شنبه شب ساعاتی پس از اعلام نتیجه جمع بندی مذاکرات هسته ای بین ایران اسلامی و کشورهای 5+1 برای ابراز شادمانی خود از این نتیجه به خیابانها آمدند.
مردم سمنان از ساعتی پس از افطار در بیست و هفتمین روز از ماه مارک رمضان، در خیابانهای مرکزی به خصوص از میدان کوثر به مسیر بلوار قائم(عج) تا میدان سعدی، در خیابان و پیاده روها شادمانگی کردند. خودروهای عبوری با چراغ دادن و نواختن بوق خودرو، تکان دادن پرچم و کودکان با بادکنک های رنگی، شادمانگی خود را از به ثمر نشستن نتیجه ماه ها تلاش تیم مذاکره کننده هسته ای جمهوری اسلامی ایران با قدرتهای دنیا ابراز کردند.
*جشن و شادمانی مردم کرمانشاه
هزاران نفر از مردم کرمانشاه بعد از افطار با حضور در خیابان های سطح این شهر از موفقیت کشورمان در مذاکرات با گروه 1+5 ابراز شادمانی کردند. با سردادن شعارهایی موفقیت تیم هسته ای کشورمان را در مذاکرات هسته ای جشن گرفتند.
جمعی از شرکت کنندگان در این مراسم جشن در بلوار نوبهار، سی متری دوم، میدان مرکزی و خیابان برق کرمانشاه به صورت خودش جوش حضور یافته و در گروه های کوچک و بزرگ به ابراز شادمانی پرداختند.
پخش آهنگ های کردی و حماسی در سطح خیابان ها و محلات و پخش شیرینی توسط مردم حال و هوای خاصی به جشن مردم کرمانشاه داد.
* جشن پیروزی هسته ای در شیراز  پس از افطار در حالیکه سوار بر خودروهای خود بودند با زدن بوق و شیپور به خیابان ها آمده و به جشن و پایکویی پرداختند.
مردم در حالی که پرچم ایران و عکس های روحانی رییس جمهور و ظریف وزیر امور خارجه ایران را در دست داشتند با شعار ظریف دلاور هسته ای متشکریم ، روحانی متشکریم به ابراز و احساسات پرداختند . مردم و به ویِژه جوانان در جای جای بلوار چمران در حال ابراز خوشحالی کردند. ابراز خوشحالی سرنشینان خودرو ها و توزیع شیرینی در میان مردم از دیگر نکات دیدنی این جشن خیابانی بود .
*جوانان کهگیلویه وبویراحمد در حال شادمانی
شماری از جوانان کهگیلویه وبویراحمدی سه شنبه شب با حرکت در خیایانها و معابر عمومی شهرهای این استان و بوق و سوت شادی زدن، موفقیت تیم هسته ای را جشن گرفتند.
در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد تعداد پرشماری از جوانان ونوجوانان با راه انداختن کاروان شادی در بلوارهای مرکزی ، پارک ساحلی و بلوار عدل این شهر با بوق زدن و ابراز خوشحالی، از تلاشهای تیم هسته ای تشکر کردند.
*خلیج فارس شاهد شادمانی مردم بندرعباس از توافق هسته ای
جمعی از مردم بندرعباس با حضور در ساحل خلیج فارس رسیدن به توافق هسته ای را جشن گرفتند. در این برنامه خودجوش که با پیام و فراخوان و دعوت در شبکه ها و نرم افزارهای مجازی شکل گرفت ،مردم سه شنبه شب با گرد آمدن زیر پرچم برافراشته ایران در بوستان غدیر و سر دادن شعار و سرودهای میهنی،از این رویداد به عنوان یک دستاورد بزرگ ابراز خوشحالی کردند.
'ای ایران'،'یار دبستانی ' و 'وطن'از سرودهای اجرا شده در این برنامه بود و در کنار آن شعارنوشته هایی مانند 'اسراییل تسلیت تسلیت' ،'روز سرافرازیه ملت ازت راضیه' و 'سلام بر سفیرصلح'،به همراه پرچم ایران در دست مردم به چشم می خورد.
رییس شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان نیز با حضور در این آیین در سخنانی کوتاه ،توافق اتمی را تبریک گفت.
*جشن و سرور مردم بیرجند
جمعی از مردم بویژه جوانان بیرجندی سه شنبه شب با تجمع در میدان دانشگاه آزاد اسلامی این شهر موفقیت تیم هسته ای جمهوری اسلامی ایران را جشن گرفتند.
*شادی شهروندان یزدی
س از اعلام رسمی نتیجه مذاکرات هسته کشورمان با گروه 5 +1 شهروندان یزدی سه شنبه شب با حضور در میدان فرهنگ این شهر (نعل اسبی ) موفقیت تیم مذاکره کننده هسته کشورمان را جشن گرفتند.
*مردم اصفهان و جشن هسته ای
مردم اصفهان همگام با سایر هموطنان موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان در مذاکره با گروه 1+ 5 که منجر به رسمیت شناختن حق غنی سازی در خاک کشور شد را جشن گرفتند.
مردم اصفهان با حضور در خیابان های این شهر ، شادمانی خود از به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای و موفقیت دیپلمات های هسته ای کشورمان در متقاعد کردن جهان به حق برخورداری ایران از انرژی صلح آمیز هسته ای و فرو ریختن دیوارهای تحریم ظالمانه علیه ملت ایران را ابراز داشتند. در جشن هسته ای مردم اصفهان که تا پاسی از نیمه شب ادامه داشت، شهروندان بویژه جوانان با به حرکت در آوردن برف پاکن ها و به صدا در آوردن بوق اتومبیل های خود در خیابان های این شهر به شادمانی پرداختند.
اصفهانی ها همچنین با در دست داشتن پرچم کشورمان با سردادن شعارهایی در حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای، از سیاست های خارجی دولت تدبیر و امید برای دفاع از حقوق ملت و منافع ملی در عرصه بین الملل همچنین تقویت جایگاه کشورمان در عرصه بین الملل و تلاش برای از بین بردن اتهامات واهی به ملت ایران در راستای ایران هراسی در منطقه و جهان و برقراری ارتباط عزتمند با کشورهای منطقه و جهان مبتنی بر احترام متقابل تقدیر و تشکر کردند.
*شادی و سرور مردم سیستان و بلوچستان
سیستان و بلوچستان از هامون تا عمان در شب تاریخی پیروزی هسته ای سراسر در سرور و شادمانی است. خیابان های شهرهای مختلف استان سیستان و بلوچستان شاهد ترافیک سنگین و ازدحام جمعیتی است که برای ابراز شادمانی و خوشحالی خود از موفقیت جمهوری اسلامی ایران در دستیابی به حق مسلم شان به انرژی صلح آمیز هسته ای یک صدا فریاد زنده باد ایران، زنده باد ظریف سر دادند.
مردم زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز در شمال سیستان و بلوچستان سوار برخودروها با حضور در خیابان ها و بوق زدن و حمل پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران خوشحال خود را ابراز کردند.
*موج شادی اراک را فراگرفت
با اعلام جمع بندی مذاکرات هسته ای ایران و کشورهای 1+ 5 موج شادی اراک را فراگرفت و مردم این شهر شامگاه سه شنبه با حضور در خیابان شهید شیرودی و میدان های اطراف آن ، پیروزی تیم مذاکره کننده کشور را جشن گرفتند.
در پاره ای از عکس ها کلیدی به همراه تصویر دکتر روحانی قرار داشت که نشان می داد کلید دیپلماسی دولت تدبیر و امید سر انجام قفل مذاکرات با1+ 5 را گشود و این ماراتن را به سرانجام مناسبی رساند.
*شهروندان قزوینی و جشن هسته ای
شهروندان قزوینی بدنبال به نتیجه رسیدن مذاکرات با گروه 1+5 و به رسمیت شناختن حقوق هسته ای کشورمان از سوی قدرت های جهانی سه شنبه شب با حضور در خیابان ها و معابر عمومی، به شادمانی پرداخته و جشن گرفتند.
*جشن وشادی همدانیها برای پیروزی هسته ای
پس از اعلام نتیجه مذاکرات هسته ای گروه 5+1 و تیم دیلماسی کشورمان، شهروندان همدان سه شنبه شب با حضور در بلوار ارم اقدام به جشن و پایکوبی کردند.
* شادمانی مردم بجنورد از پیروزی هسته ای
مردم بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی، نیمه شب سه شنبه، به شکرانه پیروزی ارزشمند کشورمان در پایان مذاکرات هسته ای در خیابان ها و محلات این شهر به جسن و شادمانی پرداختند.
*جشن و شادمانی مردم قم
گروهی از مردم قم بامداد روز چهارشنبه با حضور در خیابانهای این شهر موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای در مصاف با کشورهای 1+5 جشن گرفتند و به شادمانی پرداختند. آنان درحالیکه پرچم جمهوری اسلامی را در دست داشتند و شعارهایی درحمایت ازتیم هسته ای کشور سر داده بودند ، از استقامت و پایداری دیپلماتهای ایران اسلامی در این ماراتن نفس گیر تشکر کردند.
درهمین حال برخی از شهروندان قمی نیز با به صدا درآوردن بوق اتومبیل های خود و حرکت در خیابان های شهر، دستان خود را به علامت پیروزی از اتومبیل های خود بیرون آورده و این موفقیت را به یکدیگر تبریک می گفتند. روحانی مچکریم ، ظریف مچکریم و ظریف قهرمان ملی از جمله شعارهای شرکت کنندگان در جشن هسته ای در خیابانهای قم بود. حضور گسترده مردم درخیابانهای قم بویژه در بلوار محمد امین، 45 متری صدوقی، بلوار بوعلی و منطقه سالاریه و میدان میثم قم ترافیک سنگینی را ایجاد کرده بود. گروهی از شهروندان قمی نیز با پخش شیرینی درجشن هسته ای ، شادمانی خود را از موفقیت تیم هسته ای کشورمان به نمایش گذاشتند.

مردم ایلام خودجوش و در قالب کارناوال خودرویی با سردادن شعارهای سردار دیپلماسی تشکر تشکر، روحانی متشکریم موفقیت تیم دیپلماسی کشورمان را در مذاکرات هسته ای جشن گرفتند. بسیاری از حاضران در جشن هسته ای در ایلام که بخش قابل توجهی از آنها را جوانان تشکیل می دادند با شعار های روحانی متشکریم و ظریف خسته نباشی رضایت خود را اعلام داشته و پایبندی دولت یازدهم را بر قول های دوران انتخابات مبنی بر حل و فصل موضوع پرونده هسته ای کشورمان ارج نهادند.
سرنشینان خودروها نیز با به صدا درآوردن بوق ماشین های خود و تکان دادن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و حرکت در خیابان های اصلی شهر ایلام نظیر چنین آیینی در شهرستان های مختلف استان بویژه دهلران، مهران، سیروان، ایوان، دره شهر، آبدانان و ملکشاهی و چرداول با حضور گسترده مردم برگزار شد.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر: