tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۴۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۰
عضور شورای شهر اهواز معتقد است که زنگ خطر برای تکمیل ظرفیت آرامستان اهواز از مدت‌ها پیش به صدا درآمده اما با این وجود هیچ عزمی در سطح استان وجود ندارد.

عادل شیشه‌گر بیان کرد: باید در سطح استان تصمیم قاطعی نسبت به بهسازی آرامستان باغ فردوس اتخاذ شود در غیر این صورت ظرفیت محدود آرامستان اهواز تکمیل و سپس در عمل انجام شده قرار می‌گیریم.

وی با تاکید بر ضرورت ورود جدی استاندار خوزستان استاندار به عنوان نماینده ارشد دولت در استان به این مساله اظهار کرد: مسئله انتقال خاکسپاری‌ها از آرامستان اهواز به باغ فردوس یک سری زیرساخت جدی و اساسی نیاز دارد که از عهده شهرداری به تنهایی خارج است.

شیشه گری کمک مسئولان جهت بازسازی آرامستان باغ فردوس را مطالبه جدی اعضای شورا دانست.

عضو شورای شهر اهواز در ادامه به فعالیت ۱۴۰ نیرو در آرامستان اهواز اشاره کرد و افزود: سازمان آرامستان‌ها در یک محدوده جغرافیایی مشخص در حال ارائه خدمات است بنابراین فعالیت این تعداد نیرو در این موقعیت با هیچ منطقی، پذیرفتنی نیست.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه توزیع نیروها در سطح شهرداری اهواز و سازمان‌های زیرمجموعه به درستی انجام نشده، می‌توان در یک بازه زمانی سه ماهه، تخصص نیروهای آرامستان‌ اهواز را بررسی و از آنها در شهرداری مناطق و دیگر سازمان‌ها استفاده کرد.

شیشه گری اظهار کرد: این موضوع باعث کاهش هزینه‌های سازمان آرامستان‌ها شده و مشکلات موجود بخش‌های دیگر شهرداری را برطرف می‌کند.

بر اساس این گزارش بهشت‌آباد و باغ فردوس آرامستان‌های رسمی و فعال کلان شهر اهواز از زیر مجموعه‌های شهرداری هستند؛ همچنین خاکسپاری در آرامستان قدیم بهشت‌آباد در حال انجام است.

 

منبع: ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر: