tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۴۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۴
"محمود لندی" معاون بهره‌برداری شرکت فولاد خوزستان در اختتامیه سمپوزیوم فولاد ۴۰۲ به عنوان مرد سال صنعت فولاد ایران در سال ۱۴۰۲ برگزیده شد و تندیس این افتخار را برای دومین بار از آن خوزستان کرد.

این انتخاب درپی کسب ۱۳۹ رای و اخذ اکثریت آرا، از نخبگان صنعت فولاد ایران در آیین اختتامیه سمپوزیوم فولاد ۴۰۲ انجام شد.

بیـست و پنجمین همایش پژوهشگران صنعت فولاد کشور تحت عنوان سمپوزیوم فولاد ۴۰۲ توسط انجمن آهن و فولاد ایران برگزار شد. در این رویداد همچنین آخرین دستاوردهای تحقیقاتی و تجربیات علمی و فنی حوزه فولاد ارائه شد.

تلاش در جهت دستیابی به تولید فولاد سبز، تحقق برنامه های تولید به‌رغم محدودیت های انرژی طی سالیان اخیر و هم‌اندیشی برای حل مسائل روز صنعت فولاد در طول دوران خدمت از جمله موارد موثر در انتخاب محمود لندی از سوی نخبگان صنعت فولاد است.

پیش از این در سال ۱۴۰۰ امین ابراهیمی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره فولاد خوزستان به عنوان مرد سال انتخاب شده بود که از این حیث شرکت فولاد خوزستان با کسب دو تندیس مرد سال از بین پنج تندیس اهدا شده رکورددار است.

ایجاد زمینه مساعد برای برقراری ارتباط میان دست اندرکاران صنعت فولاد کشور با اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی وپژوهشگران صنعت فولاد به منظور رفع مشکلات موجود و توسعه هر چه بیشتر این صنعت از مهمترین اهداف برگزاری سالانه سمپوزیوم‌های فولاد توسط انجمن آهن و فولاد ایران است.

این سمپوزیوم، امسال با موضوع «مراحل عبور از تکنولوژی های موجود به فناوری‌های فولاد سبز در کشور» برگزار شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: