tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰
عضو شورای شهر اهواز گفت: با توجه به حجم بالای کارهای مانده بر زمین، برای تکمیل عملیات روکش آسفالت معابر شهر اهواز، به چهار سال زمان نیاز است.
حجت الله زارع زاده روز سه‌شنبه اجرای روکش آسفالت و ترمیم پیاده روها را از اولویت‌های مدیریت شهری اهواز دانست و افزود: بیش از ۱۰ میلیون مترمربع از معابر شهر اهواز (یک سوم از معابر شهر) نیاز به بهسازی و روکش آسفالت دارد که در یک برنامه چهار ساله این کار به سرانجام می‌رسد.

عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه در سال گذشته بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار مترمربع روکش آسفالت در شهر اهواز انجام شد گفت: هدفگذاری مدیریت شهری اهواز برای امسال، انجام سه میلیون مترمربع روکش آسفالت است که در هفت ماهه نخست سال، یک میلیون و ۵۰۰ هزار مترمربع روکش آسفالت انجام شده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های سازمان عمران شهرداری اهواز به منظور تسریع در انجام عملیات روکش آسفالت معابر شهر گفت: اکنون کار روکش آسفالت در مناطق هشت گانه شهرداری توسط ۲ کارخانه آسفالت و سه گروه، در حال انجام است.

زارع زاده گفت: در یک دهه گذشته از حیث میزان آسفالت انجام شده و تعداد گروه‌های آسفالت فعال در شهر اهواز، شاهد رشد قابل توجهی هستیم اما به دلیل حجم بالای کارهای مانده بر زمین و معابر فرسوده، اجرای کامل پروژه آسفالت شهر اهواز نیازمند زمان مناسب است.

وی افزود: با مصوبه شورای شهر، شرکت‌های مشاوره‌ای برای نظارت بر کیفیت اجرای پروژه های آسفالت‌، تعیین شدند تا صحت کیفی مراحل اجرایی پروژه را تایید کنند.

عضو شورای شهر اهواز در ادامه به حفاری‌های شرکت آبفا در شهر اشاره کرد و گفت: پروژه شبکه فاضلاب اهواز واقعا کار بزرگی است که جا قدردانی دارد اما انتظار می‌رود که دستاوردهای شیرین اجرای این پروژه، با تاخیر در فرآیندها و همکاری های مشترک آبفا و شهرداری برای روکش و ترمیم نوار حفاری‌ها، به کام مردم تلخ نشود.

وی افزود: در چند ماه اخیر شاهد فعالیت‌های خوبی از سوی آبفا هستیم اما با این وجود تقاضا داریم که نسبت به ترمیم نوارهای حفاری در معابر منتهی به مدارس، شتاب داشته باشند تا دانش‌آموزان در فصل بارندگی با مشکل روبه رو نشوند.

شهر اهواز، بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر جنوب غرب کشور به شمار می‌رود.




منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر: