tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳
رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز خبر داد
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز از فعالیت مجدد ایستگاه های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در پارک های شهر اهواز خبر داد.
حجت الاسلام حمید رعیتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از گذشت دو سال از غیرفعال بودن ایستگاه‌های ورزش همگانی در پارک‌ها و بوستان‌های اهواز به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، اکنون فعالیت این ایستگاه‌ها از سر گرفته شده است.

وی افزود: با همکاری هیات ورزش‌های همگانی اهواز و با هدف ایجاد شور و نشاط و گسترش روحیه ورزشی میان شهروندان اهوازی، ایستگاه‌های ورزش در دو نوبت صبح و بعد از ظهر، در بوستان‌ها و پارک‌های اهواز با حضور مربیان ورزشی و آمادگی جسمانی دوباره فعالیت خود را از سر خواهند گرفت.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهر اهواز گفت: در حال حاضر این برنامه در پارک ترافیک بهارستان، پارک محله‌ای پردیس، پارک ساحلی کیانپارس، پارک ملت کوروش، پارک شهید سبحانی و پارک رشد باهنر اجرا می شود و امیدواریم به زودی در هر منطقه از مناطق هشتگانه کلانشهر اهواز، دو ایستگاه ورزش داشته باشیم.

وی بیان کرد: با توجه به وضعیت هوای اهواز این برنامه در نیمه دوم سال آغاز و تا پایان سال ادامه خواهد داشت و از شهروندان ورزش دوست انتظار داریم که از این برنامه استقبال خوبی داشته باشند.







منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر: