tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۳
عضو شورای شهر اهواز گفت: فاز دوم میدان تره‌بار الغدیر اهواز با موافقت مالک، ماه آینده بهره‌برداری خواهد شد.

سیاوش محمودی بیان کرد: مالک فاز دوم میدان تره‌بار الغدیر اهواز (شرکت اهوازک) طی نامه‌ای موافقت خود برای فعالیت این مجموعه را تا زمان رای نهایی دادگاه اعلام کرده است.

وی افزود: با توجه به اعتراض شخص ثالث (اتحادیه بارفروشان) اردیبهشت ماه سال آینده رای قطعی دادگاه در خصوص مالکیت فاز دوم میدان تره‌بار الغدیر اعلام می شود.

عضو شورای شهر اهواز گفت: غرفه‌داران فاز دوم مجموعه، طی نشست با مدیران شرکت اهوازک برای راه اندازی فاز دوم این میدان به توافق رسیدند.

وی افزود: در صورتی که نواقص و ایرادات مجموعه توسط پیمانکار برطرف شود، فاز دوم میدان تره‌بار الغدیر تا یک ماه آینده افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به تکمیل ۳۲ غرفه از فاز دوم میدان افزود: عملیات اجرایی بخش دیگر فاز دوم میدان الغدیر که حدود ۳۹ غرفه بوده از سال ۹۱ آغاز شد اما به دلیل مسائل حقوقی و قراردادی به حال خود رها شد.

عضو شورای شهر اهواز گفت: از آنجا که میدان تره‌بار الغدیر، یک طرح عمرانی بوده و مصوب شهرداری است، نمی‌توان نسبت به تخریب آن اقدام کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شهرداری توان خرید ملک از مالک را دارد گفت: این موضوع به رای دادگاه بستگی دارد.

گفتنی است میدان الغدیر در سه فاز طراحی شده که فاز نخست میدان فعال است، فاز دوم آن بیش از ٩۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عملیات اجرایی فاز سوم هنوز اجرایی نشده است.

 

منبع: ایرنا

 

نام:
ایمیل:
* نظر: