tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶
رییس شورای شهر کلانشهر اهواز گفت: مهمترین خواسته شورا از آبفا و شهرداری، حل معضل آبگرفتگی مناطق بحرانی با توجه به نزدیک‌شدن به فصل بارندگی‌ها است.

سید محمد علی پورموسوی در صد و سی و دومین جلسه شورای شهر اهواز در محل سالن اجتماعات این شورا با اشاره به بازدید از مناطق با احتمال آب گرفتگی در اهواز بیان کرد: برخی از نقاط شهر اهواز از جمله کوی مهدیس، سیاحی، ملاشیه، عین دو، کوی علوی و ... به دلیل اصلاح شبکه فاضلاب، خاک‌برداری شده و هنوز بلاتکلیف مانده است.

وی افزود: انتظار می‌رود کار روکش آسفالت در این مناطق با سرعت بیشتری انجام شود و آبفا و شهرداری اهواز قبل از شروع بارندگی‌، نسبت به حل مشکلات مردم در این نقاط اقدام کنند.

پورموسوی علاوه بر محکوم‌کردن جنایات هولناک رژیم سفاک صهیونیستی در غزه و سکوت سازمان ملل در این فاجعه انسانی اظهار کرد: امروز موضوع فلسطین سرخط اول جهان اسلام است و امید است ملت‌های آزاده جهان با همراهی مردم مظلوم فلسطین، جنایات رژیم صهیونیستی را در هم بشکنند.

رییس شورای شهر کلانشهر اهواز ادامه داد: اقدام جبهه مقاومت، نشان داد که قدرت اسرائیلی‌ها پوشالی و تبلیغاتی بوده و با کوچکترین ضربات از بین می‌رود.

وی گفت: رژیم کودک کش صهیونیستی به شدت از حرکات جبهه مقاومت هراس دارد و امید است در روزهای آینده خبرهای خوشی از پیروزی‌های جبهه مقاومت در ارتباط با مناطق اشغالی شنیده شود.

پورموسوی در ادامه به اهمیت موضوع انجمن اولیا و مربیان در تربیت فرزندان اشاره کرد و افزود: یکی از دلایل بروز برخی از ناهنجاری ها در مسائل تربیتی، حضور نداشتن نیروهای انقلابی است و اعضای شورا باید در این مساله ورود کنند.

ایراد فرمانداری به یکی از مصوبات جلسه صد و سی‌ام شورا در خصوص "انصراف مالکین از ادغام چند سند" جزو دستور کار جلسه امروز شورای شهر بود که در نتیجه بر اساس قانون این مشکل رفع خواهد شد.

بررسی و گزارش وضعیت دانشگاه علمی کاربردی شهرداری به عنوان دیگر دستور کار این نشست مورد بررسی قرار گرفت که مقرر شد کمیته‌ای متشکل از حراست، بازرسی و امور مالی شهرداری شرایط فعلی دانشگاه را ارزیابی و گزارش خود را به شورا ارائه دهد.

بر اساس این گزارش در نشست امروز، تفریغ بودجه سازمان اتوبوسرانی در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و تفریغ بودجه سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز در سال ۱۴۰۰ به تصویب شورای شهر رسید.

 

منبع: ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر: