tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۵
رئیس کل دیوان محاسبات کشور با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن شفیعی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت مهرداد بذرپاش به شرح زیر است:

 

بسمه تعالی

قال رسول الله(ص): موت العالم ثلمة فی الاسلام لاتسد ما اختلف اللیل و النهار

خبر درگذشت جانسوز حجت الاسلام آقای سید محسن شفیعی در آستانه سال نو موجی از حزن و اندوه را در بین عامه مردم و دوستداران واقعی این شخصیت برجسته برجای گذاشت.

در گذشت این عالم مجاهد و خدوم و اسوه تقوا و ایمان که روحیه مردم داری را با تمام وجود در شخصیت ارزنده خود معنا کرده بود مصداق بارز فرمایش گهربار رسول گرامی اسلام است که می‌فرمایند: مرگ عالم رخنه ای است در اسلام که هرگز بسته نخواهد شد و مقام عظمای ولایت در پیام تسلیت خود به زیبایی فقدان این عالم پرتلاش و خدوم و بصیر را خسارتی جبران ناپذیر دانسته و ایشان را از امیدهای آینده معرفی نموده اند.

مرحوم سید محسن شفیعی چهره ای علمی و مردمی با شاخصه های تقوا و بصیرت و ایمان بود که سال های متمادی خدمات خالصانه ای را در حوزه و دانشگاه و فضای مردمی جامعه برجای گذاشت و شخصیتی محبوب و قابل احترام ازخود ساخته بود.

لذا صمیمانه این ضایعه اسفناک را به بیت معزز حضرت آیت الله حاج سید علی شفیعی و جامعه محترم حوزه و دانشگاه و مردم شریف و قدرشناس خوزستان، تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای ان فقید سعید علو درجات و غفران الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت  می‌نمایم.

مهرداد بذرپاش، رئیس دیوان محاسبات کشور

 
 
منبع: خبر فوری
نام:
ایمیل:
* نظر: