tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۰
رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان:
رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان گفت: بسیج رسانه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی پرچم داران جهاد تبیین هستند.


حجت‌الاسلام کلاه کج در دیدار با سجاد بهمئی رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان که به مناسبت نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت ولیعصر (عج) انجام شد، ضمن خیر مقدم و تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته بسیج رسانه در سطح استان خوزستان، بسیج را یک حرکت عظیمی دانست  که با فرمان حضرت امام خمینی(ره) در سال 58 تشکیل شده و پاسداری از انقلاب اسلامی و ارزشها را انجام می دهد و در همه زمان ها نقش های مختلفی را ایفا کرده زمانی با رویکرد فقط نظامی بوده و در حال حاضر هم با حفظ ماموریت خود به فرهنگ ورسانه هم توجه شده است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان گفتند: دراین 43 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی  بعضی قصد داشتند نقش بسیج را کم رنگ کنند ولی با حمایت های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) توانست کارهای موثر زیادی انجام دهد و این جز ء افتخارات این نهادمردمی است. و همچنین تشکیل اقشار مختلف بسیج از دستاورد های مهم بسیج می باشد که نمونه بارز آن بسیج رسانه است.

ایشان افزود: بسیج رسانه به عنوان یک نهاد مردمی و تخصصی می تواند نقش مهمی در سطح جامعه و خصوصا جهاد تبیین داشته باشد.

ایشان اضافه کرد: امروز فریضه جهاد تبیین یکی از مهمترین ماموریت های بسیج رسانه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد که در تعامل با هم در تحقق این فرایند گام خواهیم برداشت و پرچم دار این جهاد خواهیم بود.

سجاد بهمئی مسئول بسیج رسانه خوزستان در ابتدای این دیدار ضمن تبریک انتصاب شایسته مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از زحمات و نوع نگاه ایشان به حوزه فرهنگ و رسانه  تشکر کردند و   گزارشی از برنامه و فعالیت های صورت گرفته در بسیج رسانه را ارائه دادند و  اعلام کردند در تمام زمینه های رسانه ای و جریان سازی رسانه در جهت اهداف انقلاب و نظام  آماده همکاری و تعامل هستیم.

ایشان  در این دیدار بر اجرای برنامه های مهم خصوصا جشنواره رسانه ای ابوذر و کنگره ملی رسانه های انقلاب اسلامی، یادواره شهدای رسانه ، اجرای دوره های آموزشی و اردوهای فرهنگی تاکید  

و اعلام کردند بسیج رسانه خوزستان با تمام ظرفیت در کنار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود و از تمام ظرفیت ها در  جهت پیشبرد اهداف خصوصا جهاد تبیین  و آموزش سواد رسانه ای عموم مردم استفاده خواهد کرد. 

همچنین در این دیدار  بر افتتاح دفتر جدید سازمان بسیج رسانه خوزستان تاکید و مقرر شد افتتاح دفتر با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور مسئولین  استانی و کشوری انجام گردد.

 

 

 
 
نام:
ایمیل:
* نظر: