tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۲۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱
همزمان با شروع بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان خوزستان ، مدرسه ٦کلاسه خیری صدیقه کبری (س) بهمراه یک باب نمازخانه با اعتباری بالغ بر ١٢ میلیارد ریال در شهرستان شادگان مورد بهره برداری قرار گرفت.
همزمان با شروع بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان خوزستان ،  مدرسه ٦کلاسه خیری صدیقه کبری (س) بهمراه یک باب نمازخانه با اعتباری بالغ بر ١٢ میلیارد ریال در شهرستان شادگان مورد بهره برداری قرار گرفت.  

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان ؛ در این مراسم که با حضور حجت الاسلام والمسلمین مجید ناصری نژاد نماینده مردم شهرستان شادگان و مهندس رضایی مدیرکل نوسازی مدارس  استان خوزستان ،، رئیس آموزش و پرورش شهرستان شادگان  و جمعی از فرهنگیان این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم مدرسه ٦ کلاسه خیری صدیقه کبری با زیربنای ١٤۰٠ متر مربع و نمازخانه خیری با زیربنای ١٠٠ متر مربع همزمان مورد بهره برداری قرار گرفتند.

گفتنی است مدرسه افتتاح شده در شهرستان شادگان روستای چومه سید علوان با صرف اعتباری بالغ بر ١١ میلیارد ریال به دست خیر نیک اندیش سید مصطفی فقیه احداث و به آموزش و پرورش اهداء شد.

همچنین نمازخانه خیری افتتاح شده مشترکا در مدرسه صدیقه کبری (س) و شهید ناطق نوری روستای چومه سید علوان شهرستان شادگان با اعتباری بالغ بر ١ میلیارد ریال به دست خیر نیک اندیش حاج عبدالرضا حلوایی احداث و به آموزش و پرورش اهداء گردید.

مدرسه ٦کلاسه خیری صدیقه کبری (س) در شادگان مورد بهره برداری قرار گرفت

مدرسه ٦کلاسه خیری صدیقه کبری (س) در شادگان مورد بهره برداری قرار گرفت

مدرسه ٦کلاسه خیری صدیقه کبری (س) در شادگان مورد بهره برداری قرار گرفت
برچسب ها: مدارس ، نوسازی ، رضایی
نام:
ایمیل:
* نظر: