tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۲۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶
در جلسه ای که امروز دوشنبه دوم اسفند ماه در دفتر طرح 550 هزار هکتاری در اهواز با حضور مهندس شمایلی زاده مدیر عامل موسسه جهاد نصر برگزار شد، مهندس مسعود اسدی به عنوان مشاور مدیر عامل موسسه جهاد نصر در امور بهره برداری طرح منصوب ومعرفی شد.
به گزارش هماپرس؛ جلسه ای که امروز دوشنبه دوم اسفند ماه در دفتر طرح 550 هزار هکتاری در اهواز با حضور مهندس شمایلی زاده مدیر عامل موسسه جهاد نصر برگزار شد، مهندس مسعود اسدی به عنوان مشاور مدیر عامل موسسه جهاد نصر در امور بهره برداری طرح منصوب ومعرفی شد.

مدیر عامل موسسه جهاد نصر گفت: از امروز موسسه به طور رسمی پیگیر ریزگردها خواهد شد. این کار بسیار مهم است و باید به طور جد پیگیر آن شویم. با توجه به دامنه وظایف طرح لازم بود از توانایی های مهندس اسدی که از پیشکسوتان تشکل های کشاورزی است در جهت تسریع اهداف طرح استفاده نماییم.

مسعود اسدی رئیس نظام صنفی مهندسی کشاورزی عنوان کرد: طرح احیای اراضی از دو جنبه بسیار قابل اهمیت است، یکی از باب ملی استان خوزستان در جایگاه پر اهمیتی از نظر جغرافیایی و منطقه ایی قرار گرفته و بایدحفظ شود و مورد دیگر از جهت دینی، زیرا این منصوب به رهبری و انجام آن تکلیف شرعی است.
در این جلسه مهندس علاقه بند معاون معاون اجرایی موسسه وجمعی از مدیران طرح حضور داشتند.
نام:
ایمیل:
* نظر: