tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵
در این میان برخی از رسانه با مطرح کردن چند گزینه برای تصدی گری استانداری به نظرسنجی پرداختند که در این نظرسنجی­ها بیش از 80 درصد از شرکت­ کنندگان، بر بومی بودن استاندار تأکید داشتند. یکی از چهره های مطرح این نظرسنجی ها دکتر برات قبادیان است که با کسب نزدیک به 30 درصد از آراء ثبت شده در صدر نظرسنجی قرار دارد.


استعفای دکتر مقتدایی از سمت استانداری خوزستان بی شک خبرسازترین و غافلگیرترین رویداد خبری هفته برای ساکنین این استان زرخیر بوده است

 کنار رفتن ناگهانی مقتدایی از استانداری خوزستان بی­ شک خبرسازترین رویداد خبری هفته اخیر برای ساکنین این استان زرخیر بود. برکناری یا استعفایی که جنجال زیادی در رسانه­ های مختلف بدنبال داشت و به دنبال آن هر یک از این رسانه ها به زعم خود عوامل متعددی را در کنار رفتن استاندار سابق خوزستان ذکر می کردند. بلافاصله پس از کنارگیری مقتدایی گمانه زنی ها برای جانشینی وی به گوش می رسید. در این میان برخی از رسانه با مطرح کردن چند گزینه برای تصدی گری استانداری به نظرسنجی پرداختند که در این نظرسنجی­ها بیش از 80 درصد از شرکت­ کنندگان، بر بومی بودن استاندار تأکید داشتند. یکی از چهره های مطرح این نظرسنجی ها دکتر برات قبادیان است که با کسب نزدیک به 30 درصد از آراء ثبت شده در صدر نظرسنجی قرار دارد.

گفتنی است دکتر برات قبادیان استاد تمام و عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس تهران است که در سال 2015  در بین یک درصد دانشمندان برتر جهان قرار گرفت. همچنین در سال 1394 جزو 21  پژوهشگر برتر کشور شد و در سال 1380 نیز عنوان رئیس نمونه دانشگاه­های کشور را کسب کرد. معاونت برنامه ­ریزی آموزش و امور مجلس سازمان انرژی اتمی و ریاست دانشگاه شهرکرد از جمله دیگر سوابق وی شمار می رود.  

منبع: ایلیار خبر

نام:
ایمیل:
* نظر: