tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۴۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۹
بسمه تعالی
به مردم شریف و عزیز استان زرخیز و محروم خوزستان
با عرض سلام و احترام خدمت تک تک هم استانی‌های عزیز که از باب حضور مستمر بیش از ۴۰ ساله‌ام در خوزستان خودم را به واقع خوزستانی می‌دانم و همواره خواهم دانست. با توجه به اینکه فرصت ثبت نام کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری دوره آتی حسب اعلام وزارت کشور به پایان رسیده و اینجانب پس از حضور دو دوره در این مجلس بنا به انتخاب شما عزیزان، با کمال عذر خواهی و شرمندگی تصمیم به عدم حضور در این دوره گرفتم.
از باب (لایشکر الخالق من لم یشکر المخلوق) لازم است ضمن تشکر عمیق از حسن اعتماد شما در این دو دوره (جمعاً ۱۸ سال) به عرض برسانم که:
تمام تلاشم در مدت نمایندگی این بود که با حضور بی‌واسطه در بین شما مردم عزیز تا جایی که از دستم برمی آمد در حل مشکلات جمعی و فردی شما قدمی هرچند کوچک بردارم. حتی در مواردی که جزء وظایف نمایندگان خبرگان نبود ولی امکان پیگیری برای حل مشکل وجود داشت، سعی داشتم با سعه صدر تا حصول نتیجه پیگیری کنم و چه بسا در در مواردی منتهی به جواب مثبت و در مواردی شرمنده شما شدم. همواره در طول این مدت با روحیه‌ای مستقل و فارغ از جناح بندی‌های سیاسی گام برداشتم. لذا ضمن تشکر از شما بزرگواران که در عرصه‌های مختلف تصمیم‌گیری و انتخابات همواره حضوری موثر و چشمگیر داشته اید، انتظار می‌رود در انتخابات پیشرو به ویژه انتخابات خبرگان رهبری که پشتوانه مشروعیت الهی نظام است نیز حضوری فراگیر داشته باشید.
محمدحسین احمدی شاهرودی نماینده مردم شریف خوزستان در دوره های چهارم و پنجم مجلس خبرگان رهبری
نام:
ایمیل:
* نظر: