tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۴۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۳
رئیس علوم پزشکی جندی شاپور اهواز عنوان کرد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای کاهش مشکلات ناشی از کمبود شیر خشک در خوزستان، گفت: شرکت‌های دارویی در دو ماه آینده تولیدات خود را افزایش می‌دهند تا شیرخشک در آذرماه و دی‌ماه به اندازه کافی تامین شود.
دکتر محمدحسین سرمست در پایان نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی خوزستان اظهار کرد: اقدامات انجام شده در خصوص کاهش آلودگی هوا در اهواز و پیامدهای تنفسی و گرفتاران این آلودگی در بیمارستان‌ها، موضوع‌های مطرح شده در این کارگروه بودند.

وی افزود: با وجود اقدامات خوب انجام شده در حوزه کاهش آلایندگی، همچنان باید کارگروه تخصصی هوای پاک، فعالیت بیشتری در این زمینه داشته باشد و اداراتی و ارگان‌هایی مانند شرکت نفت، صنایع نیشکر و جهاد کشاورزی که در این خصوص وظایفی بر عهده دارند باید مداخلات اجرایی بیشتری برای کاهش آلایندگی‌ها داشته باشند تا مردم کمتر از این مساله رنج ببرند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در این جلسه اقداماتی که باید در رابطه با تامین شیر خشک و نیازهای دارویی خوزستان انجام شود، مطرح شد. با وجود تلاش‌ها، باید برنامه‌ریزی شود تا شاهد کاهش مشکلات ناشی از کمبود شیر خشک باشیم.

وی بیان کرد: شرکت‌های دارویی در دو ماه آینده تولیدات خود را افزایش می‌دهند تا شیرخشک در آذرماه و دی‌ماه به اندازه کافی تامین شود.




منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر: