tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۸
سرپرست معاونت پرورشی آموزش و پرورش استان خبر داد
سرپرست معاونت پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از پیش‌بینی اختصاص بیش از ۷۰۰ نیروی پرورشی در استخدامی جدید به استان خوزستان خبر داد.
علی محسنی‌نسب با اشاره به وضعیت معلمان پرورشی در مدارس استان خوزستان، اظهار کرد: در استخدامی جدید احتمالا بیش از ۷۰۰ نیروی پرورشی به آموزش و پرورش استان خوزستان اختصاص داده خواهد شد، البته این عدد هنوز به قطعیت نرسیده است.

وی ادامه داد: قطعا در پرورشی به نیروی انسانی نیاز داریم و در حال حاضر با کمبود معلم در این حوزه مواجه هستیم. فعلا ۵۰ درصد نیاز واقعی نیروی پرورشی مدارس استان خوزستان تامین شده است و بقیه نیاز نیز با اضافه‌کاری و کمک نیروهای آموزشی تامین می‌شود.

سرپرست معاونت پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان در خصوص نحوه به کارگیری مربیان پرورشی در مدارس، گفت: در دستورالعمل ساماندهی، برای مدارس با جمعیت زیر ۶۰ دانش‌آموز معلم پرورشی در نظر نگرفته شده است اما اگر نیروی انسانی مازاد در یک منطقه وجود داشته باشد به این مدارس نیز مربی پرورشی تعلق می‌گیرد.

محسنی‌نسب عنوان کرد: در حال حاضر در سطح استان خوزستان، تعداد نیروهای حوزه پرورشی با احتساب نیروهای به کار گرفته‌شده آموزشی، حدود ۴ هزار و ۵۰۰ نفر است.




منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر: