tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۷
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان خبرداد
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان آخرین وضعیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن خوزستان که توسط ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در حال انجام است را تشریح کرد.

مسعود بیات منش با اشاره به برگزاری نشست مشترک با ستاد فرمان اجرایی امام خمینی (ره)، اظهار کرد: با هدف بررسی پروژه‌های در دست اجرای نهضت ملی مسکن و در راستای اجرای هرچه بهتر این طرح هماهنگی‌هایی با ستاد اجرایی فرمان امام در دست انجام است تا شاهد اجرای هرچه بهتر این طرح باشیم.

وی افزود: اداره کل راه و شهرسازی خوزستان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان از توانایی و ظرفیت‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مسکن به عنوان دو دستگاه کارگزار بهره می‌گیرد.

بیات منش گفت: پروژه ۴۹۲ واحدی نهضت ملی در منطقه فرهنگ شهر اهواز که توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به عنوان کارگزار در حال ساخت است، در زمان حاضر بیش از ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح نهضت ملی در خوزستان از سال‌های گذشته آغاز شده است، افزود: استان بیش از ۱۰هزار واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی در مرحله ساخت و تکمیل قرار دارد.

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در ماه‌های اخیر با برگزاری نشست‌های متعدد و ابلاغ مستمر دستورالعمل‌های وزارت راه و شهرسازی به شهرستان‌های هدف، در زمینه شتاب بخشی به این طرح تلاش فراوانی شده است. یکی از اقدامات مهم و سازنده برای اجرای هرچه بهتر این طرح بزرگ ملی، استفاده از ظرفیت و دانش متخصصان، نخبگان، دانشگاهیان و مهندسان برجسته استانی و کشوری است.

بیات منش خاطرنشان کرد: برای رفع مسائل و مشکلات این طرح در استان جلسات متعددی با مسئولان و مدیران دستگاه‌های مرتبط با انجام این طرح بزرگ ملی برگزار شده است که امیدواریم نتیجه آن تسریع روند اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در استان باشد.

 

منبع: ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر: