tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۸۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۴:۱۱
مدیرکل ورزش استان:
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به کاهش آمار غرق شدگی در استان، گفت: امیدواریم با تجهیز شش نقطه پرخطر سواحل خوزستان، آمار غرق‌شدگی در این مناطق به صفر نزدیک شود.

حمید بنی تمیم در مجمع انتخاب رییس هیات نجات غریق و غواصی خوزستان که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: گرفتن رأی حداکثری مطمئنا مسئولیت آقای جشان‌زاده را که برای چهار سال به عنوان رئیس هیات نجات غریق خوزستان انتخاب شد، سنگین‌تر می‌کند و البته این رای حداکثری نشان می‌دهد که آقای جشان‌زاده مانند دوران سرپرستی‌اش هم برنامه دارد و هم علاقه‌مند به کار است.

وی ادامه داد: به استفاده از تمام ظرفیت‌ها در نجات غریق و غواصی خوزستان و تلاش برای احقاق حق ناجیان غریق که به اعتقاد من جای کار دارد، تأکید داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به کاهش آمار غرق شدگی در استان، بیان کرد: اگر هیات‌های شنا و نجات غریق خوزستان پای کار نیایند آمار غرق شدگی در سواحل و اماکن آبی کاهش پیدا نخواهد کرد. خوشبختانه برنامه‌ریزی‌ها در بحث کاهش آمار غرق‌شدگی در استان خوزستان تأثیرگذار بوده است؛ در سال های ۱۳۹۸، ۱۳۹۹، ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ تعداد غریق ها به ترتیب ۱۵۱، ۱۳۵، ۱۲۵ و ۹۸ نفر بود و در سه ماهه اول سال ۱۴۰۲ نیز ۴۸ غریق داشته‌ایم. امیدواریم با شش ایستگاهی که تجهیزات آن برای نصب در سواحل خوزستان خریداری شده است و با مدیریت خوبی که در آقای جشان‌زاده رئیس هیات نجات غریق استان سراغ داریم، شش نقطه پرخطر سواحل استان هر چه سریع‌تر تجهیز شوند تا ان‌شاءالله در ایام نوروز و تابستان آینده آمار غرق‌شدگی در سواحل استان را به صفر نزدیک کنیم. 

وی در ادامه با تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش به جامعه ورزش خوزستان، گفت: در استان خوزستان ۱۲۵۰ باشگاه ورزشی داریم که بار عمده‌ای از ورزش استان را به دوش می‌کشند. امیدوارم همه جامعه ورزش بتواند به رسالت و وظیفه خود به خوبی عمل کند.

بنی‌تمیم همچنین با اشاره به حملات رژیم اشغال‌گر اسرائیل به فلسطین و نوار غزه، خاطرنشان کرد: در این چند روز خیلی‌ها بیشتر متوجه شدند که وقتی حرف از رژیم اشغال‌گر و کودک‌کش زده می‌شود بیراهه نگفته‌ایم. امیدوارم هر چه سریع‌تر آرامش و آسایش در فلسطین و غزه فراهم شود.

 

منبع: ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر: