tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱
رییس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خرمشهر:
بابک شالویی رییس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خرمشهرگفت: در اجرای ماده ۱۰۵ قانون کار و تعطیلی کارگاه های پرخطر در سال جاری ۳ کارگاه ساختمانی تعطیل شده است.
بابک شالویی پیش ازظهر چهارشنبه پس از تعطیلی دو کارگاه ساختمانی پر خطر گفت : ارتقای دانش و معلومات در حوزه ساختمان ضروری است و نیازمند آموزش در همه بخش‌ها هستیم.

وی با اعلام اینکه حوادث ساختمانی زیاد است، تصریح کرد: سیاست‌های بازرسی کار ارتقای ایمنی در محیط های کار و رعایت استانداردهای لازم برای ایمنی ساختمان و کارگران ساختمانی است.

این مسئول از افزایش بازرسی از کارگاه های ساختمانی با هدف بررسی وضعیت ایمنی درشهرستان خبر داد و گفت: نواقص به صورت مکتوب به کارگاههای پرخطر ابلاغ می شود و کارفرما موظف به رفع نواقص می باشد و در غیر اینصورت طبق ماده ۱۰۵ قانون کار، این اداره بدون هیچ اغماضی اقدام به پلمب کارگاه‌های نا ایمن با دستور مقام محترم قضایی خواهد کرد.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خرمشهر با اشاره به اینکه در بازرسی از کارگاههای پر خطر سختگیری می شود و اغماضی در این بخش نداریم، اظهار کرد: به دنبال این هستیم با اجرای برنامه های پیشگیری، آمار حوادث را کاهش دهیم.

شالویی در پایان افزود: با تعطیلی این دو کارگاه ساختمانی پرخطر مجموع کارگاه های تعطیل شده در سال جاری در شهرستان خرمشهر به سه کارگاه افزایش یافت.
نام:
ایمیل:
* نظر: