tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۵:۳۲
مديريت منطقه آزاد اروند و استانداري خوزستان در مقابل بي قانوني ايستادند ؛
در اقدامي بي سابقه، شوراي شهر خرمشهر روز دوشنبه بدون اطلاع قبلي و به بهانه عدم سكونت شهردار ايشان را بركنار كردند.


برخی از اعضای شوراي شهر خرمشهر در اقدامي غيرقانوني و بدون اطلاع قبلي و به بهانه عدم سكونت، شهردار اين شهر را بركنار كردند.

بعد از اطلاع و ورود مسئولان استانداري خوزستان و مديريت منطقه آزاد اروند به ماجراي بركناري غيرقانوني شهردار خرمشهر امروز چهارشنبه ١١ اسفند ١٤٠٠ اين حكم از سوي مديريت منطقه آزاد اروند لغو گرديد.

ورود قاطعانه و سريع مديريت منطقه آزاد اروند و استانداري خوزستان به اين ماجرا و لغو مصوبه غيرقانوني شوراي شهر خرمشهر اين پيام را به مديران استان بالاخص ادارات آبادان و خرمشهر مخابره مي كرد كه ديگر استان خوزستان مخصوصا منطقه آزاد اروند جايي براي بي قانوني، بي نظمي و سوء استفاده برخي مديران متخلف نخواهد بود و همه بايد به حاكميت منطقه آزاد احترام گذاشته و به قوانين حاكميتي آن پايبند باشند.

از ديد متخصصين و كارشناسان، پرداخت ٦ ماه حقوق معوقه كارگران و پرسنل شهرداري بصورت يكجا، خريد و نصب تعداد زيادي سطل هاي زباله در سطح شهر، تعمیر کارخانه آسفالت و ماشین آلات سازمان عمران شهری و … آنهم در كمتر از ٣ ماه از روي كار آمدن مهندس كمايي به عنوان شهردار خرمشهر كارنامه قابل قبولي محسوب مي شود اما جلسه اخير شوراي شهر خرمشهر نشان داد طراحان و بازيگران پشت پرده با عزل مهندس كمايي به فكر كار و تحول شهر نيستند و امورات ديگري را دنبال مي كنند.

قابل ذكر است شهردار و خانواده اش از روز اول ساكن خرمشهر بوده و فرزند مهندس كمايي در يكي از مدارس خرمشهر مشغول به تحصيل مي باشد.

 

منبع: روزنامه نسيم خوزستان

نام:
ایمیل:
* نظر: