tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۶۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶
برنامه 45 دقیقه شبکه خبر سیما با موضوع ریزگردها شاهد چالش مهمانان برنامه به اندازه ای بود که مهمان کارشناس این برنامه وسط پخش زنده برای اعتراض استودیو را ترک کرد

برنامه 45 دقیقه شبکه خبر سیما با موضوع ریزگردها شاهد چالش مهمانان برنامه به اندازه ای بود که مهمان کارشناس این برنامه وسط پخش زنده برای اعتراض استودیو را ترک کرد.

موضوع برنامه دیشب 45 دقیقه شبکه خبر که به مباحث کارشناسی در موضوعات مختلف می پردازد، شب گذشته به مبحث داغ ریزگردها اختصاص داشت. در این برنامه که اجرای آن را اسماعیل فلاح خبرنگار پیشین صدا و سیما در لندن به عهده داشت، سعید متصدی زرندی معاون محیط زیست انسانی سازمان محیط زیست کشور و پرویز کردوانی جغرافی‌دان و کارشناس پیشکسوت محیط زیست به عنوان میهمان حضور داشتند. اواسط این برنامه جایی که اختلاف نظر میان مهمانان برنامه در مورد نقش سیاست‌گذاری های دولت‌های مختلف بر ایجاد، استمرار و گسترش جریان ریزگردهای غبار و خاک در غرب کشور بالا گرفت، مجری تلاش کرد با کنترل فضای برنامه، تنش ایجاد شده بین مهمانان را اداره کند اما موفق به این کار نشد. دقایقی بعد، کردوانی چهره ماندگار جغرافیا در اقدامی کم سابقه در صدا و سیما، با عصبانیت و پس از اینکه میکروفون یقه‌ای خود را درآورد و در میان اصرارهای پی در پی مجری برای حضور، از مقابل دوربین اصلی پخش زنده، برنامه را ترک کرد.

منبع: بهارنیوز

نام:
ایمیل:
* نظر: