tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷
مدیرعامل بیمارستان خصوصی بهمن:
مدیرعامل بیمارستان بهمن گفت: استفاده از لوازم آرایش و زینت آلات برای پرستاران ممنوع است و این قانون تنها به ایران اختصاص ندارد بلکه درهمه جای دنیا رعایت می شود

مدیرعامل بیمارستان بهمن گفت: استفاده از لوازم آرایش و زینت آلات برای پرستاران ممنوع است و این قانون تنها به ایران اختصاص ندارد بلکه درهمه جای دنیا رعایت می شود.

به گزارش هماپرس به نقل از شفاآنلاین،انتشاراخباری مبنی بر پرداخت حق آرایش به پرستاران زن در بیمارستان های خصوصی "تیتر داغ برخی ازرسانه هاشده است که حالا درفضای مجازی هم دست به دست می چرخد. این درحالی است که طبق ماده 21 آیین نامه اجرایی قانون انطباق امور اداری و فنی مؤسسات پزشکی با موازین شرع مقدس، رعایت پوشش کامل اسلامی (مانتو, شلوار, مقنعه, جوراب ضخیم و ساده) برای تمامی پرسنل اطاق عمل و بیمارستان اعم از پزشک, پرستار و کادر خدمات الزامی است .همچنین استفاده از هر گونه زینت آلات و لوازم آرایش و مواد معطر و نیز داشتن ناخن بلند و استفاده از برق ناخن هم به شدت ممنوع است.

دکتر محور-مدیرعامل بیمارستان خصوصی بهمن- در واکنش به این خبر در گفت و گو با شفاآنلاین گفت: استفاده از لوازم آرایش و زینت آلات برای پرستاران ممنوع است و این قانون تنها به ایران اختصاص ندارد و درهمه جای دنیا رعایت می شود.

وی در ادامه با تکذیب خبری که در یکی از رسانه ها منتشر شده، خاطر نشان کرد: پرداخت مبلغی به عنوان حق آرایش کذب است و حتی اگر یکی از پرستاران و یا افراد کادر اجرایی آرایشی بیش از حد طبیعی ومعمول داشته باشد به او تذکر داده می شود. اگر این موضوع تکرار شود دوباره به او تذکر داده می شود و درصورت تکرار مجدد با او مطابق قانون رفتار خواهد شد.

منبع: شفاآنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر: