tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲
یک تامل/
این شاهزادگان عربستانی، قطری و کویتی که غالبا بین 21 تا 25 ساله هستند، بیش از همه علاقه مند به گذراندن تعطیلات در غرب هستند و هر تابستان به پاریس یا لندن پرواز می کنند و پول برای آنان اصلا مهم نیست.
به گزارش هماپرس، سایت خبری فوکوس در گزارشی از خوش گذرانی سرمایه داران عرب نوشت: شاهزادگان نفتی عرب در غرب به خود اجازه هر چیزی را می دهند: مواد مخدر، سکس و صورت حساب های میلیون دلاری. اینان عاشق هرزگی و خودروهای سریع هستند. در پاریس، لندن یا لس آنجلس به هر چیزی که در کشورشان ممنوع است می پردازند. 


این شاهزادگان عربستانی، قطری و کویتی که غالبا بین 21 تا 25 ساله هستند، بیش از همه علاقه مند به گذراندن تعطیلات در غرب هستند و هر تابستان به پاریس یا لندن پرواز می کنند و پول برای آنان اصلا مهم نیست. این جوانان مایه دار عرب برای انتقال خودروهای لوکس خود برای خوش گذراندن در تعطیلات تابستانه به ازای هر خودرو 27 هزار یورو می پردازند. در هفته های گذشته پرونده  عبدالعزیر السعود 28 ساله سعودی، در آمریکا تیتر رسانه ها شد، زیرا همزمان 5 زن از وی به دلیل آزار و اذیت جنسی شکایت کردند.


همچنین در این گزارش آمده است شیخ رشید، شاهزاده اماراتی که به تازگی فوت کرده است، متهم به قتل بوده است. موضوعی که ثابت نشد. اما گفته می شد که وی معتاد به مواد مخدر و روابط جنسی بوده است. تمامی تصاویر وی از اینترنت پاک شده است تا بتوان خاطرات نه چندان زیبای عیاشی این شاهزاده را از ذهن ها پاک کرد.

شاهزاده دیگر، شیخ خالد بن حمد آل ثانی از قطر با عجله و شتاب زده آمریکا را ترک کرد. وقتی پلیس لس آنجلس به خاطر سرعت زیاد و عدم توجه به تابلوهای راهنمایی و رانندگی  با وی برخورد کرد، این شاهزاده اعلام کرد که وی مصونیت دیپلماتیک دارد و بعد از این ماجرا از هر دو خودرو فراری و پورشه این ماجرا و این شاهزاده هیچ گونه اثری نیست.

نکته جالب این که نه تنها مردان، بلکه زنان عرب نیز در این خوش گذرانی ها شرکت دارند. خانواده پادشاهی عربستان یک مرتبه مجبور شد 6.5 میلیون یورو صورت حساب هتل برای شاهزاده زن عرب مها بنت محمد بن احمد السدیری از عربستان سعودی را پرداخت کند. این هزینه برای 41 اتاق بود که این شاهزاده و همراهانش در نوبل هتل پاریس استفاده کردند. مها این هتل را ترک کرد بدون این که هزینه را پرداخت کند. 2 روز بعد این حساب صاف شد و از آن به بعد دیگر در پاریس  یا لندن دیده نشد.


مترجم: مهدی کریم خانی
نام:
ایمیل:
* نظر: