tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۷
اگر از نظر افراطیون فرصت طلب، حملات اینچنینی به شخص رییس جمهور به خاطر فردی که قطعا نام او هم به گوش دکتر روحانی نخورده، جایز بلکه واجب(!) است، مجازات رییس جمهوری که دختر نزدیکترین مشاورش پناهنده سیاسی آلمان شد، و مقام اقتصادی دولتش پس از افتضاح اختلاس میلیاردی به کانادا فرار کرد، چیست؟
جنجال سازی اخیر منتقدان افراطی دولت درباره درخواست پناهندگی یک خبرنگار در لوزان، پروژه جدید آنها برای به حاشیه کشیدن اصل مذاکرات است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، در روزهای گذشته خبر درخواست پناهندگی امیرحسین متقی خبرنگار ایسکانیوز مورد توجه ویژه رسانه های اصولگرا و منتقد دولت قرار گرفته و آنها تلاش کرده اند تا وی را "مسئول ارشد ستاد دکتر روحانی در انتخابات 92" معرفی کنند!

این جنجال سازی در حالی است که در هفته های اخیر، حمایت قاطع رهبر معظم انقلاب از تیم هسته ای کشورمان و نیز نامگذاری سال 94 به نام "دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی"، تا حد زیادی افراطی های مخالف دولت تدبیر و امید را به سکوتی ناخواسته وادار کرده بود.

معرفی کردن یک فرد ناشناس – پس از درخواست پناهندگی سیاسی – به عنوان مسئول ارشد ستاد دکتر روحانی (!)، به اندازه ای غیرواقعی است که نیازی به پاسخ ندارد. معلوم نیست اگر از نظر مخالفان دولت، این فرد مسئولیتی در ستاد روحانی داشته، چرا تا کنون در قامت این مسئول معرفی نشده و به جز یکی دو مصاحبه نامشخص و مبهم، خبر دیگری از او وجود نداشته است؟

نکته قابل تامل دیگر، در جوسازی اخیر، این است که افراطیون در رسانه های خود بلافاصله تمامی گاف های اینچنینی در دولت سابق را فراموش کرده اند.

لازم به یادآوری است که نرگس کلهر، دختر مهدی کلهر، مشاور رسانه ای و از نزدیکترین یاران وفادار محمود احمدی نژاد در سال 88 از کشور آلمان درخواست پناهندگی کرد و پدر او ضمن تایید این مطلب، با افتخار اعلام کرد که همسرش را نیز طلاق داده است!

به جز نرگس کلهر، محمودرضا خاوری مدیرعامل فراری بانک ملی ایران نیز پس از لو رفتن اختلاس سه هزار میلیاردی و خروج از کشور، به کانادا گریخت و نه تنها موضعگیری خاصی درباره او از سوی مسئولین دولت وقت انجام نشد که برخی حمایت های آشکار نیز از او انجام گرفت.

مقامات و خویشاوندان آنها در دولت سابق، که به کشورهای دیگر گریخته و یا پناهنده سیاسی شده اند به همین موارد ختم نمی شود. از جمله کنسول ایران در اسلو در سال 88 از نروژ درخواست پناهندگی کرد؛ فرزاد فرهنگیان رایزن دوم سفارت ایران در بروکسل در سال 89 از بلژیک درخواست پناهندگی کرد و ...

با این وجود معلوم نیست اگر از نظر افراطیون فرصت طلب، حملات اینچنینی به شخص رییس جمهور به خاطر فردی که قطعا نام او هم به گوش دکتر روحانی نخورده، جایز بلکه – چنانچه از رفتار آنها برمی آید - امری واجب (!) است، مجازات رییس جمهوری که دختر نزدیکترین مشاورش پناهنده سیاسی آلمان شد، و مقام اقتصادی دولتش پس از افتضاح اختلاس میلیاردی به کانادا فرار کرد، چیست؟
نام:
ایمیل:
* نظر: