tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۱
نماینده اهواز در آیین تجلیل از مدافعان سلامت مطرح کرد:
مهندس مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه (۱۳ تیر ۱۴۰۱) در آیین تجلیل از مدافعان سلامت بهداشت شرق و غرب اهواز در اپیدمی کرونا ،از ادامه تلاش ها برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و پیگیری مجلس برای بکارگیری نیروهای طرح ۸۹روزه وزارت بهداشت خبرداد.

مهندس یوسفی با بیان اینکه کادر درمان با تقدیم بیش از ۳٠٠ شهید و علیرغم همه مشکلات، در مقابله با کرونا مجاهدانه تلاش کردند، گفت: جهاد و نقش موثر کادر درمان در جبهه مبارزه با این بیماری، کمتر از رزمندگان دوران دفاع مقدس نبود؛ آنها مانند رزمندگان و ایثارگران برای نجات جان مردم و بهبودی وضعیت بیماران، مجاهدانه فعالیت کردند.

به گفته نماینده اهواز، انواع قراردادها در مجموعه خدمات رسانی در وزارتخانه ها وجود دارد؛ در حالی که بسیاری از نیروها یک کار را انجام می دهند ولی حقوق های متفاوت دریافت می کنند.

وی با اشاره به اینکه برای ایثارگران استفساریه در نظر گرفتیم، تاکید کرد که نیروهای شرکتی باید تبدیل وضتیت شوند، بر همین اساس به دنبال تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و ایجاد امنیت شغلی نیروهای طرح ۸۹ روزه هستیم.

نماینده اهواز اظهار کرد که انواع و اقسام قراردادها در وزارتخانه ها وجود دارد که علیرغم اینکه افراد یک کار انجام می دهند اما دریافتی های متفاوت دارند و به عدالت نزدیک نیست؛ به همین منظور در مجلس شورای اسلامی به دنبال اصلاح این رویه هستیم.

مهندس یوسفی با بیان اینکه عدالت به معنای برابری در پرداخت حقوق نیست، عنوان کرد: حقوق هر کس باید به میزان تلاش، تحصیلات، تخصص، توانایی و مهارت او باشد؛ اینگونه می توان شاهد عدالت در پرداخت ها باشیم.

وی در پایان با بیان اینکه کشور به لحاظ مالی شرایط سختی دارد و باید با همدلی، صبر و حوصله بتوانیم به موضوعات مطرح شده بپردازیم، تاکید کرد: پیگیر مطالبات به حق هم پرسنل و کارمندان حوزه بهداشت و درمان بر مبنای عدالت محوری هستیم.



نام:
ایمیل:
* نظر: