tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۳
عضو شورای ویس در انتقاد از استخدام های فله ای مدیران نیروگاه گفت مدیران نیروگاه سالیان زیادی است به مطالبات مردم باوی توجه نمی کنند

حسن وطن ویس عضو شورا و سخنگوی شورای ویس اظهار داشت: سوءاستفاده برخی مدیران نیروگاه رامین برای استخدام‌ فله‌ای فامیلی و باندی بسیار تلخ بوده به گونه‌ای بعد از شنیدن خبر باید چند روزی را نارحت بود.

وی عنوان کرد: در نظام اسلامی تمامی افراد باید از حق و حقوق مساوی برخوردار باشند نه اینکه برخی با داشتن تحصیلات عالیه سال‌ها بیکار بوده ولی برخی با کمترین تحصیلات به دلیل فامیل بودن با مدیر فلان دستگاه به شکل‌های مختلف اعم از جذب نیروی اورهال که تبدیل به راه درو برای جذب خویشاوندان و آشنایان آنها شده استخدام شود.

وطن ویس اظهار کرد: برخی مدیران نیروگاه بستگان خود را به صورت شرکتی جذب کرده‌اند و بعد با این عنوان که نیروهای اورهال جذب کرده و پس از گذشت چندماه نیروها را اخراج می کنند و نیروهای سفارشی را در قسمت های دیگر منتقل می کنند و با اینکار توجیه می‌کنند ولی به این موضوع که چگونه نورچشمی‌ها مشغول به کار شده‌اند ولی خبر از دیگران نیست پاسخ نمی‌دهند.

سخنگوی شورای ویس خواستار پایان دادن به بی‌عدالتی‌ها و برخورد با مدیران استخدام‌ کننده فله‌ای نورچشمی‌ها شد و افزود: انتظار می‌رود دستگاه‌های نظارتی از جمله قوه قضائیه و سازمان‌های زیرمجموعه بدون هیچ ملاحظه کاری با مدیران استخدام‌های فله‌ای و بدون ضابطه برخورد کرده و به مردم اطلاع رسانی کنند.

وطن ویس تاکید کرد: مدیری که مردم را بااعمال تبعیض آمیز نسبت به نظام اسلامی بدبین می‌کند، باید با انها برخوردی قاطع شود تا درس عبرتی برای سایر افراد شود. 

وی در پایان گفت :مردم باوی سالهاست فقط شاهد تردد مینی بوس نیروهای غیر بومی در شهرستان به سمت دیگر مناطق هستیم این به گونه ای است که تنها آورد این نیروگاه برای مردم محروم باوی تنفس دود از سوخت گازهای سمی و سرطان زای مازوت در ریه های اهالی و تخلیه پساب آب خروجی نیروگاه به رود خانه ها در نزدیکی ویس هستیم‌ و سودش برای نور چشمی هاست و این رویه عین بی عدالتی است .

نام:
ایمیل:
* نظر: