tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹
قائم مقام مدیر عامل شرکت بم خودرو :
قائم مقام مدیرعامل شرکت بم‌خودرو اظهار کرد: اکنون ۵۵ درصد نمایندگی‌های استانی در بین شرکت‌های خدمات پس از فروش، دارای رتبه یک هستند که بی سابقه است.

محمدرضا محمودی ظهر امروز سه شنبه در حاشیه آیین افتتاح نمایندگی 2206 مجموعه خودرویی نجفی در اهواز در جمع خبرنگاران  گفت: در سال‌های اخیر شاهد افزایش میزان رضایتمندی مشتریان بر اساس  استانداردهای شرکت بازرسی اسکیوآی بوده‌ایم و اکنون ۵۵ درصد نمایندگی‌های استانی در بین شرکت‌های خدمات پس از فروش، دارای رتبه یک هستند که بی سابقه است؛ ۳۸ درصد رتبه دو و تعداد محدودی نیز رتبه سه دارند که پلن‌هایی برای ارتقای این شرکت‌ها در دستور کار است.

وی افزود: با توجه به افتتاح مجموعه خودرویی نجفی در اهواز و صف ارائه خدمات می توانیم از این ظرفیت برای ارائه خدمات هرچه بهتر به مشتریان این شرکت استفاده کنیم.

 
تبلیغقائم مقام مدیرعامل شرکت بم‌خودرو  عنوان کرد: همچنین دستگاه‌های مجهز  تعمیرگاهی در این مجموعه فعال است و به مردم خدمات مناسب ارائه می‌دهد.

وی بیان کرد: از تمام مشتریان نظرسنجی داریم که بعد از پذیرش خودرو در کشور به عنوان پروژه به نمایندگان ارائه می شود و اگر اصلاحاتی نیاز است، انجام می‌شود.

محمودی یادآور شد: سعی داریم در زمینه قطعات نیز خدمات را افزایش دهیم تا خودروهای متوقف شده نداشته باشیم؛ تا اواخر سال ۱۴۰۰ هیچ خودروی متوقف شده نداشتیم.

وی ادامه داد: در بحث خودکفایی نیز قطعات یدکی و خدمات پس از فروش اکثر قطعات مصرفی در داخل تولید شده است؛ فیلتر روغن، لنت و سایر اقلام مصرفی داخلی شده و مردم با برند شرکت بم‌خودرو یا کرمان موتور محصولات مورد نیاز را دریافت می‌کنند.

قائم مقام مدیرعامل شرکت بم‌خودرو گفت: روغن موتور کاملا اصل است و تمام نمایندگی‌ها باید فقط از برند اعلام شده استفاده کنند تا سواستفاده‌ای از روغن نشود چون روغن تقلبی در بازار وجود دارد.

وی افزود: اکنون در بحث نمایندگی‌ها واحدهای بازرسی فعال است و تمام نمایندگی‌ها در دو دوره بازرسی می‌شوند؛ بازرسی‌های فصلی نیز در دستور کار است و آخرین چک لیست‌ها بررسی می شود.


۵۵ درصد نمایندگی های ما در بین شرکت های خدمات پس از فروش دارای رتبه یک هستند


۵۵ درصد نمایندگی های ما در بین شرکت های خدمات پس از فروش دارای رتبه یک هستند


۵۵ درصد نمایندگی های ما در بین شرکت های خدمات پس از فروش دارای رتبه یک هستند

نام:
ایمیل:
* نظر: