tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۷
مسابقات فوتسال رمضان، جام شهدای پایگاه پدافند شهید جودکی اهواز و مرکز عملیات مشترک قرارگاه خاتم الانبیا ( جوادالائمه) در مجموعه ورزشی روباز شهید ستاری همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی ( علیه السلام) آغاز شد.

این دوره از مسابقات در سه رده نونهالان ؛ نوجوانان و بزرگسالان با حضور ۲۱ تیم فوتسال برگزار می شود.

افتتاحیه این مسابقات با قرائت قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

علی ظهوریان مدیرتربیت بدنی پایگاه پدافند شهید جودکی در سخنانی کوتاه به بازیکنان و ورزشکاران حاضر در این مسابقات خیرمقدم گفت.

ظهوریان در این خصوص گفت: این دوره از مسابقات در سه رده سنی نونهالان ( چهار تیم) ، نوجوانان ( شش تیم) و بززگسالان ( ۱۱ تیم) برگزار می شود.

این داور باسابقه و ملی کشورمان با انتقاد از غیراستاندارد بودن زمین مسابقات از مسئولان ذیربط خواست که نسبت به نصب چمن مصنوعی این مجموعه ورزشی مبادرت کنند.

ظهوریان با اشاره به نقش پدافند هوایی در امنیت آسمان کشور گفت : پدافند هوایی ستون فقرات تأمین امنیت آسمان در هر کشوری محسوب می­‌شود. در سال‌های دفاع مقدس، پدافند هوایی به­ عنوان یکی از فرماندهی‌ عملیاتی و مهم، زیرمجموعه‌ای از نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و به ­عنوان بازوی اصلی سازمان رزم برای صیانت از آسمان ایران اسلامی شناخته می‌شد.

ظهوریان افزود: نقش حیاتی و عملکرد درخشان پدافند هوایی در دوران ۸ سال دفاع مقدس و در عملیات‌های مختلف، برای طراحان نظامی و ملت بزرگ ایران اسلامی که دوران دفاع مقدس را درک کرده اند بر هیچ کس پوشیده نیست.این مهم می طلبد که صنایع بزرگ مانند شرکت مناطق نفتخیز جنوب ؛ فولاد خوزستان، منطقه ویژه پتروشیمی و شرکت ملی حفاری در این زمینه به مسئولیت اجتماعی خود در قبال جان بر کفان پدافند نیروی هوایی و استاندارد سازی مجموعه ورزشی پایگاه پدافند شهید جودکی اقدام کنند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از حضور سیروس رهنما زاده ربیس هیات مدیره تعاونی مسکن توسعه امید عمران خاتم و هیات همراه گفت: در این دوره از مسابقات شاهد بروز استعدادهای درخشانی در رده های مختلف سنی هستیم که امید است این جوانان باانگیزه و پرتلاش با حمایت مسئولان ذیربط در تیم های حرفه ای نقش آفرینی کنند.


برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان شهدای پدافند شهید جودکی اهواز


برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان شهدای پدافند شهید جودکی اهواز


برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان شهدای پدافند شهید جودکی اهواز

نام:
ایمیل:
* نظر: