tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۳۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲
نشست بررسی علل و راهکارهای جلوگیری از گرانی در بازار اهواز با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد.

نشست بررسی علل و راهکارهای جلوگیری از گرانی در بازار اهواز با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز برگزار شد.

در این نشست، مسئولان استانی از معاونت اقتصادی استانداری خوزستان، رؤسای اصناف، اتحادیه ها، بازاریان و بسیج اصناف استان خوزستان حضور داشتند و ضمن ارائه گزارشی از وضعیت ارائه کالاهای مختلف در سطح بازار، به بررسی علل و راهکارهای جلوگیری از گرانی پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باتوجه به مشکلات معیشتی و ارائه کالا به عنوان دغدغه مردم، جلسه ای در این خصوص برنامه ریزی شد.


امام جمعه اهواز با اشاره به حضور تعدادی از مسئولان اثرگذار ستاد تنظیم بازار خوزستان در این نشست، ادامه داد: افراد حاضر در این نشست به بیان نکات و راهکارهای خود نسبت به خروج از این گرانی پرداختند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان به تفاوت قیمت برخی کالاها در نقاط مختلف استان اشاره و بیان کرد: براساس جمع بندی این جلسه، نظارت ضعیف بر بازار سبب شده تا درهم ریختگی قیمت ها را در استان ملاحظه کنیم. هر مقدار نظارت ها بیشتر باشد رضایتمندی مردم نیز بیشتر است.





منبع: خبرگزاری حوزه
نام:
ایمیل:
* نظر: